jansaeth Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ventar på at bestilt videokamera skal kome fram i posten. "Gaven" inneheld ikkje kasetter. Eg har lest i tidlegare tråder at eg bør satse på EIN produsent, og at Panasonic og Sony er anbefalt. Lokalt i min kommune i Nordfjord finn eg berre Fujifilm i handelen (kr. 108 for 5 kasetter, trur eg). Er Fuji eit alternativ som eg kan satse på for framtida? Endret 26. februar 2008 av jansaeth Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Helt sikkert helt greie kassetter. Tror de selger dem på Clas Ohlsson også. En annen grunn til at jeg bruker Sony, er at jeg får kjøpt 80min-kassetter (på nett). Er liksom litt sikrere på å få med alt av f.eks en forestilling/konsert da. Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fuji er helt OK. Tror de (som Panasonic)er produsert av Maxell. Om du vurderer Sony kasetter, husk å kjøpe rensetape - du kommer til å trenge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå