glx-rider Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 IBTL ellers så er dette noe av det rareste jeg har lest Minner meg om en episode i south park. Du har ikke tilfeldigvis kjøpt kjønnshår av han også? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Joda det er sant... Jeg solgte deg 3 kondomer for 5 kroner. visste ikke at du ikke viste at man fikk de gratis hos helsesøster. Det var uansett du som spurte om du kunne kjøpe, ikke jeg som spurte om du ville kjøpe Hvis du vil ha pengene igjen skal du få dem i morgen, men du har ikke akkurat konfrontert meg med det, så... Beklager hvis du føler deg snytt Snakkes da! -Arne Edit: Må bare få sagt at dette var hysterisk morsomt - no offence eller noe. Endret 26. februar 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Én ting til! På dagligvarekjeden jeg var og sjekket prisen på kondomer på kostet det 48kr for en 10-pakning noe som sier meg at kondomer i butikken koster ca. 5kr pr. stk. Dvs, du fikk 3 for prisen av 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hahaha, jaja der va nå problemet ordnet. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er bra å se at det er flere som har stooore bekymrelser i livet... Slike store som å bli svindlet for 5 kr Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Just as B-real would have said himself: Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så var det nå bare 2 minutter å gå til helsesøster. Jeg tipper også at grunnen til at blåbær selges i butikker er at det går raskere å kjøpe et kg enn å plukke et. Det går ikke raskere å kjøpe kondomer av Arne enn å gå til helsesøster. Det er ikke nødvendigvis snakk om at det skal gå raskere. Om du som en digresjon vil drepe en mann så går det mye raskere å gjøre det selv, men du vil sannsynligvis gå til en leiemorder som gjør det for deg, selv om det sannsynligvis blir dyrere og tar lenger tid. Grunnen til at Arne tar 5 kroner, er at han har gjort drittjobben. Det å skaffe kondomer er noe mange mennesker vegrer seg for rett og slett fordi det er flaut, og Arne har gjort det for deg. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Haha... Fikk meg en STOOOR latter nå ja!! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Godt vi har noe å le av. Denne er postet i gullkorn allerede. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 For en tråd. Uten mål og mening, kun tull og tøys.. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 For en tråd. Uten mål og mening, kun tull og tøys.. ...Altså standard saluttknall-stil. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Går man konkurs, så har ikke 5 kroner så VELDIG mye og si Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 For en tråd. Uten mål og mening, kun tull og tøys.. Moderator er enig. Stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg