saluttknall Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. For noen uker siden var det en kis i 9. klasse på skolen som svindlet meg for 5 kr. Jeg var litt hyp på noen kondomer som jeg kunne teste og jeg fikk tilbud om 3 kondomer for 5 kr. På denne tiden visste jeg ikke at en kunne få gratis kondomer hos helsesøster og bet på kroken. Noen dager senere da jeg stolt la fram min beretning for en kompiss sa han at jeg hadde blitt svindlet og fortalte dette om helsesøster. Jeg har spurt om jeg kan få pengene igjen, men har ikke fått det. Nå kommer dere inn. Hva bør jeg gjøre for å få pengene mine igjen? OBS! Viss du Carlsen leser dette så vet du at du ikke kan holde på pengene lenge. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du får unnskylde meg, men er du seriøs? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du får unnskylde meg, men er du seriøs? såklart er han ikke seriøs. Det er saluttknall sin tekst Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Selvsagt er jeg seriøs. Du tror da ikke jeg poster useriøse poster heller? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er saluttknall. Ignorer det. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er saluttknall. Ignorer det. Korrekt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=810848&hl= Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Denne lo jeg av, du kan ikke mene det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Du ble ikke svindlet. Du betalte for en vare og fikk denne varen. Selv om det er blåbær i skogen som er gratis så selges de fremdeles for ørten kroner kiloen på butikken. Det betyr ikke at butikken svindler deg hver gang du kjøper blåbær. Anse pengene som tapt og deg selv som en lærdom rikere. Endret 26. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Så var det nå bare 2 minutter å gå til helsesøster. Jeg tipper også at grunnen til at blåbær selges i butikker er at det går raskere å kjøpe et kg enn å plukke et. Det går ikke raskere å kjøpe kondomer av Arne enn å gå til helsesøster. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så var det nå bare 2 minutter å gå til helsesøster. Jeg tipper også at grunnen til at blåbær selges i butikker er at det går raskere å kjøpe et kg enn å plukke et. Det går ikke raskere å kjøpe kondomer av Arne enn å gå til helsesøster. Du betaler for plukking, transportering osv når du kjøper blåbær i butikken. Så du betalte for plukking og transportering når du kjøpte av Arne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Men det er heller ikke alle som tør gå til helsesøster. Nå vet du det til neste gang. Vil du ha flere kondomer gratis så kan du forresten trykke her. Da får du tilsendt en gratis pakke med både kondomer og glidemiddel. Eneste haken er at du må utgi deg for å være homoseksuell. Endret 26. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 oO Hele fem kroner! Er nesten for ille =/ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan ikke dette trollet bli bannet snart? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Gå og få mange gratis kondoma av helsesyster og sel dei vidare til ungar som er like uvitande som du ikkje er no lenger, etter du har erfart dette. Endret 26. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Stemmer for å banke dritten ut av denne personen. Noe så frekt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Stapp hånda ned i buksa hans og rot litt rundt. That'll show him. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Altså, vil ikke kalle dette svindel, da prisen per kondom er 1.66 kr, og det tar 2 minutter å hente 3 kondomer. Dette gir en lønn, logisk nok, på 5kr/2min. Det er en timelønn på 150kr. Altså ingen unormal timeslønn. (Noe høy for en niendeklassing, men ikke i svindelklassen.) :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er saluttknall. Le av ham. Fixed. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Salutknall: Hvorfor ikke svindle noen selv? Hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg