AfterGlow Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Feite damer, hysteriske landsbyhomser og forvirrede lærere; her får vi alt på ett fat. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Computer says no. Fortjente na bedre enn dette Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Fortjente na bedre enn dette "yeah, I know" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=WOdjCb4LwQY XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er teit at hele serien repeterer seg HELE tida. Samme vitser konstant. Morsomt første gangen, men blir så utrolig kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja det er jeg enig i, det er litt repeterende Men den første sessongen er GENIAL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Elsker han skotten som skal være så mystisk Have you heard about the thing called ... butter! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Enig i at det er litt repeterende, men fy faen så morsomt det er. Liker best når de to damene er på kursted og kler seg nakne ^^ Og selvsagt: Martin, it's Linda! Endret 26. februar 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Fantastisk morro serie ja. Men som andre påpeker er den nok litt repeterende, og når ikke helt opp til kremen av britisk humor. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Fantastisk morro serie ja. Men som andre påpeker er den nok litt repeterende, og når ikke helt opp til kremen av britisk humor.Hva definerer du som kremen av britisk humor? Mye vil ha mer heter det, og jeg er tilfeldigvis på utkikk etter noe nytt å kose meg med i tiden fremover. Personlig liker jeg veldig godt scenene med Fat Fighters, samt de med Vicky pollard som alltid har en bortforklaring på ting. Morro serie, men også litt for repeterende som mange allerede har nevnt. Edit: Vicky pollard var vist navnet ja. Endret 27. februar 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg vil anbefale alle sesonger til Sorte Orm (selges for 200 kr på platekompaniet her i byen), og Monty Python's Flying Circus. Masse timer, og masse god humor Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Little Britain er ok, men som andre sier; for repeterende. Toppen av britisk humor i mine øyne er serien Coupling. Finner jeg en serie som jeg ler mer av en den er det stor fare for at jeg ender på likhuset etter å ha ledd meg i hjel. Tidenes morsomste TV-serie, slår attpåtil Seinfeld på ren humor-verdi. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hva definerer du som kremen av britisk humor? Vell i min bok er Im Alan Partridge, Flying Circus, The League of Gentlemen, og The Mighty Boosh, en stor del av kremen av britisk humor. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Coupling var genial! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Little Britain er en flott serie, men favoritten av humor må være Arrested Development. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg