runela Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg må bare først og fremst få ut frustrasjonen over det mest useriøse service verkstedet jeg noen gang har vært borti. Jeg ringte Fujitsu Siemens før jul og fikk ordnet slik at jeg fikk sende inn min Amilo bærebare pc. Og den ble sendt inn til infocare. Jeg har hatt denne pcen inne noen ganger nå på grunn av ustabillitet. Men denne gangen skulle den inn på grunn av at jeg hadde skurring i lyden konstant og at lyden ofte forsvant under bruk av pcen. Etter ca. 1 mnd med venting fikk jeg PC tilbake og akurat samme problemet var der. Jeg fant ut på serviceorderen at de hadde plutselig bare skiftet plastdeler på pcen. Som deksel for LCD skjerm og andre kabinett deler. Jeg ble irritert og ringte Fujitsu siemens som normalt tar telefonen raskt og har utmerket support. De ble ganske overgidt over dette og tok raskt kontakt me infocare og pc ble sendt inn på nytt. Da jeg så på sporingsnummer på pakken etter den ble innsendt til infocare så jeg plutselig til min forskrekelse at den var utlevert til dem på mandag og da var det mot sluten av uken og den var enda ikke begynt reperasjon på. Jeg ringte FS og de sa de skulle ta kontakt med infocare og de fikk beskjed fra infocare at de hadde ikke motat noe pc før på torsdag så de hadde ikke fått tid og sett på den enda. Hmm betenkelig. Jeg sjekket workordre status på FS sine sider og der sto det inn work på orden. Dette har det stått nå i flere dager og i dag ringte jeg FS som skulle ta det opp med dem. Lurer på her om det er flere her inne som er grenseløst irriter på Infocare og har hatt dårlige erfaringer med dette verkstedet? Lurer også på hvilke rettigheter jeg har i en slik sak og når jeg snart har vært uten pc i over 2 mnd? Endret 26. februar 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis den er inne til reparasjon for å få utbedret en mangel som nevnt i forbrukerkjøpslovens §15 (reklamasjon), og du er uten maskin i over en uke, har du rett til å få låne ett likeverdig produkt i hele perioden til du får maskinen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå