Pysj Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ringetonebransjen opplever nedgangstider, og må ty til andre inntektskilder. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er så jævla lei hele ringetonebransjen. For meg er det STEIK TOTALT ulogisk hvordan de kan tjene seg søkkrike på å tilby pipelyder til mobiltelefoner. .. men når jeg tenker meg om så har jeg vært en god kunde selv, for et par gode år siden. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og godt er egentlig det. Makan til langvarig lovlig svindel skal det letes lenge etter, deilig og se at folk har fått opp øynene . Istedet for og bli svindlet og tappe seg selv for penger , finner folk lyder og låter via internett Så jeg håper bare dette vil fortsette Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ringetonebransjen opplever nedgangstider, og må ty til andre inntektskilder. Tilbake til å naske på 7-eleven? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ringetoner, ja. Ikke sjeldent mer enn 30kr for en liten bit av en sang. I verste fall er det halvparten av en hel CD, og fire ganger så mye som for hele sangen, lovlig nedlastet. Svindel? Jaa. Selv kan jeg ikke huske å ha kjøpt en eneste ringetone gjennom fem-seks år, takket være opptaksfunksjonen på min første C55 og MP3-støtte på de to andre. (Det var noe eget ved å i 2002 ha det vi i dag kjenner som "truetones". ) Endret 26. februar 2008 av Dradd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det var faenmeg på tide Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 FINALY!!! til helvete kan de gå. spes jamba Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Neimen stakkars lille Jamba, tjener dere ikke penger på driten deres lengre? Haha, ja sånn kan det gå, og herregud som de fortjener det. Hvem vil vel ha 20 sekunder av en sang og betale tre-fire ganger mer for den enn å kjøpe hele? Hvem vil ha dårlige javaspill, og hvem vil ha stygge bilder og animasjoner justert ned til mobilskjermoppløsning når man kan gjøre det bedre og gratis selv? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nettopp Håper de går med store tap , så de utroooolig plagsomme tv reklamene forsvinner HELT! DAMN IT! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvem vil vel ha 20 sekunder av en sang og betale tre-fire ganger mer for den enn å kjøpe hele? Hvem vil ha dårlige javaspill, og hvem vil ha stygge bilder og animasjoner justert ned til mobilskjermoppløsning når man kan gjøre det bedre og gratis selv? De som ikke vet hvordan man fikser det selv . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fantastiske nyheter! Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Endelig, det har jeg venta lenge på, hater de reklamene som har kommet på tv2 og tvNorge for tiden. Hvem pokker trenger lyden til en skrikende baby egentlig, eller for den slags skyld en peis? Se på meg, det er så romantisk med en liten "levende" flamme på mobilen. Endret 26. februar 2008 av Kaffeleif Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Endelig, det har jeg venta lenge på, hater de reklamene som har kommet på tv2 og tvNorge for tiden.Hvem pokker trenger lyden til en skrikende baby egentlig, eller for den slags skyld en peis? Se på meg, det er så romantisk med en liten "levende" flamme på mobilen. Enig, mer romantisk å tenne lighteren.... Håper det går råkt at helvette med jamba,mamba og alle de andre, så vi slipper de forbanna tv-reklamene... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje ringetonebransjen nå prøver seg med en offensiv ala IFPI: "Å redigere ut en liten del av favorittsangen din og bruke den som ringetone er å stjele." "Common sense kills ringtones." Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Supert! Er så forbanna lei av å høre: " Vil du ha denne dritende babyen på mobilen? Vil du ha denne gulpende selen på din mobil?" osv. Håper det blir midnre av disse reklamene framover. Fatter ikke at folk kjøper sånt piss når de kan få det helt gratis! Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 det er sikkert fordi man finner sanger som man har på mp3-spilleren og bruker de i stedefor å kjøpe Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fatter ikke at folk vil ha det gratis heller men... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det burde gå opp for jamba og Co at folk henter musikken sin fra pcen. Gratis! jeg hadde vert flau om jeg jobbet for en ringetone bransje idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg