bergetun Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Dette maa veare den mest geniale side for aa holde styr paa hvilken DVD/DIVX/ VCD'er du har i samlingen din .. Skriver inn navnet paa filmen du har og programmet leiter opp bilde, plot og masse informasasjon om filmen du har lagt inn paa ditt private omraadet .. Denne MAA bare proeves for folk som har lyst aa holde order paa hvilken filmer dem har i samlingen sin .. Her er linken : http://www.linuxkongen.net/movies/ Du kan feks gaa inn aa se paa min movie liste ved aa logge inn med User : kaare Password : knallhard Eller du kan registrere deg selv for aa lage din egen liste .. Vet ikke med dere , men dette programmet er genial for meg. Liker aa haa litt orden paa hva jeg har . Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg tror jeg snakker for oss alle når jeg sier: Hæ? Det høres ut som imdb.com, men hadde det ikke vært artig å legge ved en link? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Er nok enklere som du har gjort det ja, Jeg har laget en database for filmene jeg har... og basen er nå på... 240 MB... Microsoft Access er dermed ikke bra for en slik oppgave. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Siden all informasjon blir hentet ned automatisk fra imbdb, blir det mye lettere aa holde styr paa. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Xtreme Movie Manager er også bra!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har laga ei liste i notepad.exe jeg.. divx.txt heter den. Der har jeg nummerert alle filmene mine 0001 0002 osv. det samme skriver jeg på cd-platene. videre skriver jeg hvor mange cd-er dem er på og om jeg har sett dem eller ikke. praktisk hvis du er litt usikker Det er helt topp synes jeg da, bruker bare søkefuksjonen i notepad når jeg skal finne en, ikke tar den 240MB plass heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå