staagri Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei, Jeg la inn norman security suite etter jeg reinnstalerte nå. Det som skjer når jeg starter maskinen er at jeg får opp skrivebordet, så blinker det et rødt kryss på norman ikonet og maskinen henger....slik står den et par minutter før alt blir klart? Når jeg holder pilen over ikonet får jeg opp at norman jeeves kjører ikke?? Noen som har vert bort i dette problemet?? Husker at på en norton version for mange år siden måtte jeg legge inn fast nettverksmaske fordi programmet hang i flere minutter under oppstart... Tips mottaes med takk:) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fjern alt husk og få fjernet tjenester og rester i register. Install på nytt. http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=154866 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fra Norman support: Push Start -> Run and write: delnvc5 Push OK or Enter Choose Repair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå