_FnX_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg har fått med meg at jeg må slå av PIN-koden før jeg bruker sim-kortet mitt med iPhone.(?) Siden jeg bruker onecall må jeg med min vanlige telefon taste 1 etterfulgt av PIN-koden for å få dekning i utlandet. Hvordan skal dette da gå? Noen som har erfaring med det? (Ja, jeg er i utlandet nå) På forhånd takk for svar. Endret 26. februar 2008 av stail Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har fått med meg at jeg må slå av PIN-koden før jeg bruker sim-kortet mitt med iPhone.(?) Siden jeg bruker onecall må jeg med min vanlige telefon taste 1 etterfulgt av PIN-koden for å få dekning i utlandet. Hvordan skal dette da gå? Noen som har erfaring med det?(Ja, jeg er i utlandet nå) På forhånd takk for svar. Du skal ikke slå av pin-koden.... Du skal først taste pin-koden som vanlig, og hvis det ikke virker skal du taste 1+pinkode. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 PIN skal av under oppgradering av iPhone, men ikke ellers. Det var jeg som ikke fikk det helt med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå