ftbllftbll Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Under profilbildet på facebook så er det flere linjer. Ofte med applikasjoner, send me a message og photos of me(antall bilder i parentes) Jeg kan bare fjerne disse ved å trykke x, men andre ser det fortsatt. Spørsmålet er: Hvordan fikser jeg sånn at andre ikke ser "see photos of simen(antall)" under profilbildet mitt, når de går inn på profilen min? Takk for svar Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Trykk på privacy heilt oppe til høgre på facebook sida. Deretter profile, så under "Photos tagged of you" velger du "only me", det same på "Videos tagged of you" viss du ikkje ynskejr at folk skal kunne sjå videoar heller. Deretter trykker du Save. No er det kun du som skal kunne sjå bileter av deg ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå