P-in-P Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kan noen fortelle meg hvorfor det ikke egner seg til spilling? Eller er det bare en uttalelse fra en 14 år gammel wanna be hardcore gamer som må ha g15, mx518, 19" CRT skjerm med 150hz, oppløsning på 480x320 og headsett for å kunne spille bra? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ikke hvilket som helst headsett skulle jeg tro, er vel skullcandy som er greia for tiden? Lenke til kommentar
GA Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er ingen som helst problemer å spille med tastaturet. Bare en vanesak! Men det er klart at jeg personlig foretrekker tastaturer med kortere "gang" på tastene for spilling Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det merkbart lenger mellom tastene altså? Er tastene fysisk større? Så det sto noe om dette i artikkelen, men fant ikke ut om de bare så større ut eller omde faktisk var det. Lenke til kommentar
GA Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Neida, er ikke noe spesielt lengre mellomrom mellom tastene(litt på de som er opphøyd, men minimalt). Jeg liker best tastaturer med "bærbar taster" til spilling bare. Bruker DiNovo Edge til det nå. Men spiller en del på Wave også, helt uten problemer! Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har diNovo edge hjemme og har blitt vant til den korte vandringen på tastene, nesten som på bærbar. Skulle gjerne hatt et rimelig tastatur med USB-tilkobling som har noe av det samme. Noen som vet om noe sånt? Det er jo ikke så lett å få prøvd disse tastaturene i butikkene, utenom standard variantene. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Dette var et bra tastatur. Jeg tror jeg har hatt det 7-8år. Jeg ser iallefall at anmeldelsen er fra år 2008. Tipper det var da jeg kjøpte det. Jeg måtte kjøpe nytt tastatur ved årsskiftet til 2016. Har nå et ROCCAT mekanisk tastatur. Jeg hater dette. Jeg saver mitt gode gamle LogitechWave tastatur som jeg måtte bytte ut pga taster begynte å sette seg fast (har prøvd å rengjøre, men problemet kommer tilbake oftere og oftere). Men ja, jeg anbefaler dette LogitechWave tastaturet. Funka fint i 7-8år. Hvor relevant det er i år 2016 på et produkt som er 8år gammelt aner jeg ikke. Men yolo jeg skriver det fordi jeg kan. Btw, for dem så lurte. Jeg fant frem til denne anmeldelsen da jeg prøver å lete etter et nytt eksemplar av denne anmeldelsen. /bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå