Mattlakk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei, jeg har vært så smart at jeg klarte å formatere en partisjon ved navn F:\. Jeg hadde alt der, bilder jeg gjerne vil ha osv :/ Er det noen måte å få igjen F:\ på ? Er utrolig viktig for meg. Hvis det er et program, så vil jeg gjerne ha guide også (: Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er to forslag: 1: Gratis pc inspector file recovery. 2: Program som koster penger Getdataback For sistnevnte program, så er det ikke nødvendig med noen velskrevet manual fordi programmet hjelper deg trinn for trinn. Så brukerterskelen er ganske lav. Det du må sikre deg er en ekstra harddisk eller partisjon som du kan lagre disse filene på. Lykke til Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg prøvde Getdataback, men når jeg prøver å gå fra Step1 til step2 så kommer feilmeldingen: "Stasjonen er ikke klar for bruk. Døren kan være åpen. Kontroller stasjon A;, og pass på at en diskett er satt inn og at døren er lukket" Men min Disk A; er jo ikke koblet til en gang Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 To mulige årsaker: 1: Du har VALGT i programmet at det er A: som skal recovres, og ikke en harddisk. 2: Du har ikke unmounta stasjonen (vet ikke noe norskt ord for det som "alle" forstår). Men så lenge du "ser" F-stasjonen (den som er gale med) så fil ikke windows "gi slipp" på den. Du må åpne diskbehandling og slette stasjonsbokstaven først. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 TusenTusen takk geir__hk har fått igjen alt med GetDataBack, alle bildene som betyr en del for meg, og altting jehu Btw, det var årsak 1 jeg hadde gjort feil, tabbe ><, men ordnet seg;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå