Poor Leno Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg håper på å bli innkalt til Madla allerede i Juli, ettersom jeg skal prøve å komme meg på ubåt. Sesjons-mannen sa også at jeg kunne forvente inntak tundt denne tiden. Problemet nå er bare at jeg fremdeles ikke har fått noen innkallelse. Er det noen av dere som har fått innkallelse til militæret rundt juli-tider, enten i marinen eller en annen tjeneste? MvH Leno Edit: Jeg legger også til:... og er det noen som venter på en innkallelse? Endret 26. februar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ei jeg kjenner har fått innkalling til sanitetsbataljonen, husker ikke akkurat når, men sikkert 1 uke eller 2 siden ho skal inn i august riktignok Endret 26. februar 2008 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ring vernepliktsverket på 03003 mellom 8.00 og 15.00 i morgen hvis du vil ha svar med én gang. Ellers vet jeg at de har begynt å sende ut brev, men jeg vet ikke om noen har fått dem enda (posten tar litt tid). Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Takk for tipset! Skal definitivt få gjort det i morgen! -Leno Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 bra tips skal gjøre det jeg også...hvis jeg er våken:) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ring vernepliktsverket på 03003 mellom 8.00 og 15.00 i morgen hvis du vil ha svar med én gang. Ellers vet jeg at de har begynt å sende ut brev, men jeg vet ikke om noen har fått dem enda (posten tar litt tid). Støtter opp under denne, husk også å spørre om de kan ordne for deg dersom du vil ha endret noe på innkallingen din. Selv fikk jeg fremskyndet innkallelsen et halvår slik at det matcher skoleåret, og såvidt jeg husker var alt de trengte personnummeret mitt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Uff, dårlig nytt... Skal inn i Mars. Til neste år...! Det passer dårlig. Var det sånn at tjenesten kunne fremskyndes? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvis du er heldig kan de fremskynde tjenesten. Jeg (og tydeligvis surbz00r) har ihvertfall fått fremskyndet den til sommeren 2008. Det er bare til å ringe og spørre. Men du kan også få utsettelse hvis du har begynt på høyere utdanning før du skal inn. Det er bare til å sende inn den lappen du får i posten. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jøss... Ringte inn jeg, og det gikk visst helt fint å fremskynde tjenesten til Juli! Nesten litt overrasket selv jeg! Takk for veldig nyttig og god hjelp! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ogsa blitt kalt inn til juli 2008. =/ og jeg som ville rett pa HiB Lenke til kommentar
arianar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Uff, dårlig nytt... Skal inn i Mars. Til neste år...! Det passer dårlig. Var det sånn at tjenesten kunne fremskyndes? Samme her. Håper på fremskynding. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det sjøforsvaret det er snakk om her ? Jeg har hvertfall fått inkallelse i mars 09 :S Blir akkurat ferdig med læretida da så passer egentlig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå