Stian-89 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg har Logitech X-530 surroundanlegg til PCen. Tenkte nå at jeg ville benytte dette på TVen min. Har en Samsung LE40M86BD TV med 2xRCA ut for lyd og en optisk lydutgang. Til denne har jeg tilkoblet Playstation 3 via HDMI og RiksTV (Sagem basismottaker) via HDMI. Har et adapter til Logitech X-530 som gjør at jeg kan koble det til via 2xRCA. Men da blir det vel ikke surroundlyd? Eller blir det det? Er det eventuelt en annen måte det er mulig å ordne surroundlyd på dette oppsettet, eller må jeg kjøpe nytt surroundanlegg? Endret 26. februar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg tror ikke du får orntlig surroundlyd med det anlegget uansett hvordan du kobler, desværre. Det eneste som vil funke er å kjøpe et nytt anlegg med optisk inngang ... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå