Gå til innhold

Kommer planet X til å kolidere i 2012?


Grand

Anbefalte innlegg

nei, men når føttene har hulerom, så er det plass til noen kilo støv oppi de...

 

Leste en annen tråd her på forumt, og den var langt ifra overbevisende om at vi har vært på månen..

 

men vi begynner å lande et stykke off topic.

 

Er planet x/nibiru bare oppspinn, eller finnes den kanskje, men ikke på vei mot jorda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HulkHaugen: Det finnes så mange planeter der ute at det er utenkelig for et stakkars menneske, så det er sikkert noen som kommer til å kalle en av dem for Nibiru. Egentlig var Nibiru navnet Maya-indianerne satt på Jupiter. Jeg tviler på at jupiter kommer til å krasje med oss med det første :)

Lenke til kommentar

Planet X er en hypotetisk planet man lenge lette etter som skulle forklare en uoverensstemmelse mellom banen og massen til Neptun. Senere ble massen av Neptun revurdert og nedjustert ved hjelp av data fra Voyager 2 i 1989, og da forsvant også behovet for en slik planet. Med andre ord: Planet X eksisterer ikke.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_x

 

21. desember 2012 er en standarddato for omtrent samtlige av de altfor mange populære dommedagsprofetier i dag. Dommedagstilhengerne har tydeligvis skiftet taktikk og slenger nå absolutt alt de har på én dato. Mayaene avsluttet kalenderen sin her etter å ha talt 13 lange perioder; enkelte folk vil ha det til at det betydde verdens undergang, og det kunne tydeligvis ikke falle dem inn at man rett og slett ikke gadd å telle lenger. Man hadde selvfølgelig bare begynt en ny periode – den 14.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mesoamerican_..._Count_calendar

 

Noe som er på vei mot oss er en asteroide ved navn 99942 Apophis. Den planlegger et mulig besøk den 13. april 2036 og sjansene for at den stikker innom er per oktober 2006 hele 1:45000. Kanskje stikker vi ut og hilser på, og vennlig meddeler at vi ikke ønsker besøk.

Lenke til kommentar

im back, Måtte ta meg en pause etter alt dette dommedag greiene.

 

Har lært meg en ting, hvorfor gidde å bekymre seg over ting man ikke kan gjøre noe med. Jeg veit at dette bare er teite påstander fra konspirasjonsteorier, Siden det er så masse som skal skje 2012, så har de vell bare utnyttet sjangsen for å gjøre folk redde.

 

Skal ikke "Gud" komme i april og dra igjen 21 desember 2012?

Endret av Sno
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg og noen venner så en film om dette på youtube og ble litt nyskjerrig. Vi sendte derfor en e-post til Knut Jørgen Røed Ødegaard for å spørre om dette var sant. Vi fikk svar og svaret var klart. De sa at det bare var noe tull det ikke fantes noen grunn i verden til å tro på.

 

Så jeg stoler på det og er ikke så redd for denne planet X.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dommedag, hehe.

 

Har kikket rundt forbi, men tror egentlig ikke på dette her. den teiteste versjonen er vel den med planet x/nibiru som kommer med supersmarte høyutviklede vesener som parrer seg med mennesker og får onde kjempebarn etc. mye rart ute å går.

 

Men jeg så en dårlig film her om dagen som hette "Doomsday 2012", som rett og slett var ødelagt av dårlig skuespill, lite og gdårlige effekter samtidig som filmen vil frelse deg å få deg til å tro på jesus. Men en ting de tok opp der, som har gått igjen i mange konspirasjonsteorier er at 21. desember 2012 så ligger sola, jorda og resten av solsystemet på linje, og da skjer det noe rart pga tyngdekraft/kraftfelt/noe-jeg-ikke-har-peiling-på som kan føre til at polene endres på jorden.

 

Det sies også at Albert Einstein har snakket om dette, og noen mener også at jorden har skiftet poler før. det er vel ingen fordel for oss om dette skjer? Noen som kan si noe om dette? Hvis du er usikker på hva jeg snakker om og har litt tid til overs så søk etter stikkord som 2012, doomsday, nostradamus etc på youtube, så finner du en hel haug.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Sjekket litt rundt angående dette og fant denne siden: http://projectcamelot.org/norway_update.html Der påstår de at det bygges massevis av bomberom e.l til og med i Norge! Bilder er det også, ligger det noe i dette?

Bygningen med ring rundt: Er Østereng og benestad sine lokaler.

 

Bygningen rett ved siden av er no IT greier til militæret. FLO/IKT heter det visst. :)

 

Gimlemoen er tross alt et gammalt militært anlegg, men ble for flere år siden bygget om til det som nå er UiA. Så det er kanskje ikke rart at det fremdeles er diverse bunkere der... ^^

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...