Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sno, bli med å debunke i den tråden jeg nevnte. Vi trenger det. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Sno, bli med å debunke i den tråden jeg nevnte. Vi trenger det. Hva mente du med dette? Fant forresten ett brev fra "norske myndigheter" http://www.projectcamelot.org/norway.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Oi, det der brevet er nok ekte ja. Du har vel fulgt med på det med frøbanken på Svalbard også? Tror vi kan grue oss til 2012, så det er bare å komme seg unna! ( ;----D ) Endret 27. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) *slett* Endret 27. februar 2008 av Ashol Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Å herregud, pga. denne tråden kom jeg over dette på Nettby. Får fnatt av myten som sirkulerer nettet om at den eldgamle Steady State-teorien snart skal erstatte Big Bang-teorien. Big Bang-teorien er så håndfast som det går an å få blitt. Men jeg har ikke tid og ressurser til å (forsøke) lære opp feillærte mennesker. Å tenke selv ser ut til å være utrendy i dag. Argh@Nettby Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ifølge noen så skulle jorden gå under for en måned siden, men det har ikke skjedd. Så å ta det er for god fisk er noe jeg ikke ville ha gjort. (selv om jeg ikke har giddi å sett hele videoen) Dessuten er det best å la være å tenke på slike ting uansett Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Men det er ikke lett for meg og bare "glemme" slikt. Jeg må ha bevis på at det IKKE skjer! Ellers så kommer jeg ikkke over det! Endret 27. februar 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
spacekim Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nibiru eksisterer ikke!!!!! Hvorfor har du aldri hørt om amatørastronomer som har sett den? Den skal visstnok være like stor som Jupiter, og den ses lett uten noen form for kikkert. hvorfor har ingen astronomer sett den? Denne "planeten" er bare fantasien til en del forskrudde konspirasjonsteoretikere som påstår at Nibiru er hjemverdenen til en haug med utenomjordiske vesener som kommer hit og kidnapper mennesker for å eksperimentere på den. Bare vrøvl hele greia!!!! 1 Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nei, det er sant. Ifølge Maya folka, så går verden under i år 2012, eller så skjer det en STOR forandring! But who knows ... Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvis du er såpass paranoid bør du slutte å lese om konspirasjonsteorier og den slags. Siden eksistensen av denne planeten bare er løse teorier vet vi selvsagt ikke hva slags bane den evt. har, og det er dermed også umulig å kunne spå hvor den evt. skulle befinne seg i 2012. Det eneste som er sikkert er at det er utrolig usannsynlig at det vil være i nærheten av oss, til det avstandene i verdensrommet altfor store. Lenke til kommentar
andir Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg så på den første filmen i denne "Are you ready?"-serien, og jeg hadde en mistanke om at et velkjent bilde ville dukke opp når beskrivelsen forteller om gigantene som levde før (som beskrevet i Bibelen). Mine mistanker ble bekreftet 4 minutter og 55 sekunder inn i filmen, når et bilde av skjelettet til et enormt menneske på en arkologisk plass ble vist frem. Videoen påstår at funnet har blitt skjult fra allmenheten, og at området blir voktet av militæret. Men nå har det seg slik at bildet er laget i Photoshop, i forbindelse med en konkurranse worth1000.com hadde hvor man skulle lage bilder av bizarre arkeologisk funn. Kilde. Så kan man spørre seg selv hvor seriøst det er, når serien framlegger åpenbart redigerte bilder som "bevis" for en utdødd rase som levde før i tiden, og som kun er beskrevet i jødisk mytologi. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg forstår det, men det går ikke bare på dette, jeg kan bli slik av ganske mye, og da må jeg gå glipp av mye, men det skjer ikke ofte... Men hva VIL skje? VIL alle dø? KOMMER den til og kræsje? ER DET NOE SOM HETER NIBIRU I DET HELE TATT?! hmm... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hvis verden går under i 2012, så er det ingenting du kan gjøre. foreslår at du fortsetter å leve livet ditt slik du gjør nå og håpe på det beste. jeg er ikke redd, og kommer til å fortsette som før Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jaja, jeg vet ingenting, men jeg blir drit redd... Det er det som er dumt, og jeg vil ikke dø som 19åring! Lenke til kommentar
spacekim Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det finnes ikke noe som heter Nibiru!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Slapp helt av... Niburu er bare BS. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 De sier at Nibiru skal være like stor som Jupiter. Skal vel en del fantasi til at steinplaneter blir så store vel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 BS er forkortelse for bullshit, ja. Eller om du liker å ta det på norsk: BæsjeSnakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå