Gå til innhold

Kommer planet X til å kolidere i 2012?


Grand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oi, det der brevet er nok ekte ja.

Du har vel fulgt med på det med frøbanken på Svalbard også? :ohmy:

 

Tror vi kan grue oss til 2012, så det er bare å komme seg unna!

 

 

 

( ;----D )

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Å herregud, pga. denne tråden kom jeg over dette på Nettby.

 

Får fnatt av myten som sirkulerer nettet om at den eldgamle Steady State-teorien snart skal erstatte Big Bang-teorien. Big Bang-teorien er så håndfast som det går an å få blitt. Men jeg har ikke tid og ressurser til å (forsøke) lære opp feillærte mennesker. Å tenke selv ser ut til å være utrendy i dag.

 

Argh@Nettby :mad:

Lenke til kommentar

Nibiru eksisterer ikke!!!!! Hvorfor har du aldri hørt om amatørastronomer som har sett den? Den skal visstnok være like stor som Jupiter, og den ses lett uten noen form for kikkert. hvorfor har ingen astronomer sett den? Denne "planeten" er bare fantasien til en del forskrudde konspirasjonsteoretikere som påstår at Nibiru er hjemverdenen til en haug med utenomjordiske vesener som kommer hit og kidnapper mennesker for å eksperimentere på den. Bare vrøvl hele greia!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er såpass paranoid bør du slutte å lese om konspirasjonsteorier og den slags. Siden eksistensen av denne planeten bare er løse teorier vet vi selvsagt ikke hva slags bane den evt. har, og det er dermed også umulig å kunne spå hvor den evt. skulle befinne seg i 2012. Det eneste som er sikkert er at det er utrolig usannsynlig at det vil være i nærheten av oss, til det avstandene i verdensrommet altfor store.

Lenke til kommentar

Jeg så på den første filmen i denne "Are you ready?"-serien, og jeg hadde en mistanke om at et velkjent bilde ville dukke opp når beskrivelsen forteller om gigantene som levde før (som beskrevet i Bibelen). Mine mistanker ble bekreftet 4 minutter og 55 sekunder inn i filmen, når et bilde av skjelettet til et enormt menneske på en arkologisk plass ble vist frem. Videoen påstår at funnet har blitt skjult fra allmenheten, og at området blir voktet av militæret.

 

Men nå har det seg slik at bildet er laget i Photoshop, i forbindelse med en konkurranse worth1000.com hadde hvor man skulle lage bilder av bizarre arkeologisk funn. Kilde. Så kan man spørre seg selv hvor seriøst det er, når serien framlegger åpenbart redigerte bilder som "bevis" for en utdødd rase som levde før i tiden, og som kun er beskrevet i jødisk mytologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...