Gå til innhold

Kommer planet X til å kolidere i 2012?


Grand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, det der er bare bullshit!

Det er vel på ingen måte bullshit at militæret har massive underjordiske anlegg, jeg kjenner selv til en av dem (men jeg kan dog ikke bekrefte at de som nevnes i linken er reell).

 

Men at de skulle bygges i påvente av noe slags massivt UFO-angrep eller planet-krasj er dog bare tull.

 

Jeg synes for øvrig at "luftelukene" som det linkes til bilde av i artikkelen ser veldig ut som en vanlig utendørs grill :p

Lenke til kommentar
Er du sikker på det? det er jo mange treff på google når du søker på Nibiru.

Du får også mange treff når du søker på julenissen. ;)

 

Du har ett godt poeng der ja.

 

Men nå har jeg lest om konspirasjonsteorier å sånn jeg har forstått det, så er det f,eks et tegn fra gud? eller at det kommer ufoer til jorda? og enkelte får overleve, Pga de er mektige? eller noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg blir mentalt syk snart. Tenker konstant på det hele tiden. Hverfall nå som jeg hørte at siw jensen var i israel, Og i den teksten om norge som hadde startet med sånne bunkere. Så sto det at Israel hadde startet med det nå. Og Siw jensen er i Israel.

 

Leste litt rundt omkring. Stemmer dette?

 

Dette er nå helt bak mål. Hele "konspirasjons teorien" om at N.A.S.A og C.I.A holder dette hemlig gjør at historien mister troverdighet. I dag tar det 1 år for en romferge å nå mars. Og den ligger nærme oss. Nermeste stjerne er Alfa Centauri og ligger 4.2 lysår unna. Med dagens teknologi vil det ta 100.000 år å fly 4.2 lysår. Med en Boeing 747 tar det 6.4 millioner år. det er greit at en planet sin bane rundt en stjerne er raskere en dagens romferger. Men at en planet som ligger så langt unna at det tar 100.000 år med en romferge skal suse gjennom solsystemet vårt på 3 år, er heller lite trolig. Og hvis den suser forbi oss mellom oss og sola vil det ha mye større konsekvenser en jordskjelv og flom. Hvis planeten er på størrelse med Jupiter hvil gravitasjonen være så stor at jorden og mars og andre planeter med mindre størrelser dras ut av sin orginale bane og rotasjon at vi kan kræsje i sola når den sin gravitasjon blir større elle bare suse ut i evigheten.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Romferger bruker ikke et år til Mars. Romferger har aldri vært på Mars. Vi har kun sendt en rekke ubemannede sonder.

 

Det finnes ikke flere planeter enn de 8 vi har. Det finnes absolutt ikke noen beviser for at det finnes en niende planet, eller Nibiru som den kalles. Se linken til Astrofysisk institutt på første siden. Denne planeten er kun fantasi.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg blir mentalt syk snart. Tenker konstant på det hele tiden. Hverfall nå som jeg hørte at siw jensen var i israel, Og i den teksten om norge som hadde startet med sånne bunkere. Så sto det at Israel hadde startet med det nå. Og Siw jensen er i Israel.

Mitt råd til deg er bare at du chiller litt ut, og tenker på noe annet. Når du vokser opp og får litt mer perspektiv på ting, blir det kanskje lettere å forstå at disse teoriene bare er tull :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...