citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Burde vært synlig for folk med et vanlig teleskop da. Om ikke en brun dverg bøyer lyset såpass at det er vanskelig å få øye på den... Jeg vet ikkje om dere har sett denne,absolutt vert å se. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) En brun dverg har da ingenting å gjøre med det planetX tullet. Citation: Litt merkverdig at dem har gjort så store oppdagelser uten å ha noe bra utstyr, og uten å ha noe som helst bevis for det. Synes du ikke? :!: Endret 11. september 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Når har jeg selvsagt ingen tro på "planet-X", men tenkte det kunne være litt mere interessant å si noe som faktisk har en vitenskapelig basis. Når det gjelder sjansen for å se en brun dverg, så avhenger det av overflatetemperatur og avstand. Det er akkurat der WISE-teleskopet har sin sterke side, når det er nedkjølt til minus 261 grader C. Lenke til kommentar
citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Når har jeg selvsagt ingen tro på "planet-X", men tenkte det kunne være litt mere interessant å si noe som faktisk har en vitenskapelig basis. Når det gjelder sjansen for å se en brun dverg, så avhenger det av overflatetemperatur og avstand. Det er akkurat der WISE-teleskopet har sin sterke side, når det er nedkjølt til minus 261 grader C. hvorfor er det selvsakt at du ikkje har noen tro på dette men planet X? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 hvorfor er det selvsakt at du ikkje har noen tro på dette men planet X? Kan ikke du komme med en god grunn til at han skal tro på det? Lenke til kommentar
citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 hvorfor er det selvsakt at du ikkje har noen tro på dette men planet X? Kan ikke du komme med en god grunn til at han skal tro på det? da forsto du ikkje spørsmålet mitt. Og at det skal vere selvsagt at der ikkje er en planet X,når der er halebob kometer..hvorfor ikkje en planet ? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du formulerer setningene dine som en 10åring. Jo, det finnes helt sikkert flere dvergplaneter rundt om i solsystemet som vi ikke har oppdaget, men det finnes selvsagt ikke en planetX som i 2012 plutselig magisk vil dukke opp. Lenke til kommentar
citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du formulerer setningene dine som en 10åring. Jo, det finnes helt sikkert flere dvergplaneter rundt om i solsystemet som vi ikke har oppdaget, men det finnes selvsagt ikke en planetX som i 2012 plutselig magisk vil dukke opp. okei prøver bare å vere så enkel som mulig for å ungå missforståelser. Hva vet vi om det, da den er som en stor svart perle før den kommer nere nok sola og itilleg er en fast traveler. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Herregud jeg gleder meg til 31.12-2012! Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du mener 21.12-2012? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nei, jeg mener 31.12-2012. Hvis ikke planeten kommer akkurat på den dagen de har sagt den skal komme så finner de sikker på noen unnskyldninger og sier at den kommer i morgen eller om en uke, men når 2013 endelig kommer så har de ingen flere "i morgen" å ta av. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Men det er spådd at den skal komme 21. Desember, ikke 31. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 okei prøver bare å vere så enkel som mulig for å ungå missforståelser. Hva vet vi om det, da den er som en stor svart perle før den kommer nere nok sola og itilleg er en fast traveler. Han varmingen her mener jo du kan se planetX. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Men det er spådd at den skal komme 21. Desember, ikke 31. Poenget er at "the end of times" er blitt spådd latterlig mange ganger av et voksende antall idioter. Men når spådommen for hundrede gang ikke slår til så flytter man den bare litt frem i tid og begynner sirkuset på nytt. Konspirasjons saueflokken følger etter med et brakende "BÆÆÆÆ" hver gang. 1 Lenke til kommentar
citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Herregud jeg gleder meg til 31.12-2012! ja det blir jo lite extra spennande da etter alt oppstyret her. Jeg driter no om jeg lever eller dør.Såsånn e det med den saken. Endret 12. september 2010 av citation Lenke til kommentar
citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 okei prøver bare å vere så enkel som mulig for å ungå missforståelser. Hva vet vi om det, da den er som en stor svart perle før den kommer nere nok sola og itilleg er en fast traveler. Han varmingen her mener jo du kan se planetX. Ja men det der e jo bare nonsens eller propaganda fra en gruppe som vil at minst mulig av oss ska få vite hva som er sant der ute.(kankje)Det er ivertfal en meget go strategi å påkle seg rollen for det en er imot for å beseire det. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja men det der e jo bare nonsens eller propaganda fra en gruppe som vil at minst mulig av oss ska få vite hva som er sant der ute.(kankje)Det er ivertfal en meget go strategi å påkle seg rollen for det en er imot for å beseire det. Skal love deg at han der er minst like gal som deg. Lenke til kommentar
citation Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja men det der e jo bare nonsens eller propaganda fra en gruppe som vil at minst mulig av oss ska få vite hva som er sant der ute.(kankje)Det er ivertfal en meget go strategi å påkle seg rollen for det en er imot for å beseire det. Skal love deg at han der er minst like gal som deg. Gal? du høres veldig desperat ut i denne debatten. (gal!) Det var vel det folk tenkte om dem som hevdet jorden var rund engang. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Og at det skal vere selvsagt at der ikkje er en planet X,når der er halebob kometer? Når du ikke vet at den heter Hale-Bopp, så er det ikke så mye å diskutere. Tror heller du skal finne deg noe matnyttig lesestoff, istedet for å tro på alle gærningene som finnes. Endret 12. september 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (gal!) Det var vel det folk tenkte om dem som hevdet jorden var rund engang. Man skjønte at jorden var rund, lenge før det var dokumentert i bøker. I oldtidens Hellas hadde man til og med regnet ut jordens størrelse temmelig nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå