Gå til innhold

Kommer planet X til å kolidere i 2012?

Grand

Anbefalte innlegg

Du har kanskje legt merke til den stadig økende mengden Chemtrails de siste årene? Det er testing av ett verdensomspendende røykteppe som er planlagt å skulle skjule Planet-X når den kommer så nærme at det ikke lenger går å skjule den med hologrammet fra månen.
Bah, humbug.

Alle vet at Chemtrails er hellige manifestasjoner av FSM.

Det stryker sine hellige tentakler over skyene og strekker de ut til contrails-liknende streker. Formålet er at FSM gir til oss et himmelsk budskap om fred, forståelse og pasta til alle.

Tilfeldigvis er buskapet ferdig skrevet i 2012, men det har ingenting med planet X å gjøre.

Planet X er også en konspirasjon for å skape frykt rundt det årstallet hvor den himmelske beskjeden er komplett; skapt av Illuminati på oppdrag fra Fedon Lindberg.

Vi som skal overleve vet allerde hvem vi er. Ett lite håp er det likevel, av og til er det noen av oss som desværre dør. Da blir vi nødt til å rekrutere noen av dere som ikke er med på listen, det er også ett lite (2-3000 for Norges del) med "fribilletter" vi som allerede er garantert plass kan få som bonus om vi leverer godt arbeid. Er du heldig har du en god venn "innenfor" som får en av disse billettene og velger å la deg være med videre. Så en liten sjangse har du fremdeles til å få en slik gul konvolutt i posten.

Jeg har en god "venn" som ofte sender meg gule konvolutter, men ennå til gode å se en form for billett i de.

Kun andre "frigjørende" ... ting :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vet ikke hva andre vil si, men jeg hører Alec Guinness si: "That's no lensflare... it's a planet!"

:grin:

Og så liker jeg musikkmixen: Når det klosteret blir knust av vann så er teksta: "I've been waiting for the silence all night long."

:!:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Hei, jeg leste på nettby at det ville komme en planet å krasje i oss i 2012, 21 januar. Den såkalte Nibiru eller planet x. er dette virkelig sant? Selv om det var fra nettby, så begynner jeg å lure. for det var så mange argumenter for at den kom til å treffe oss.

Ser på datoene her at jeg er sent ute, men skal prøve å legge fram litt informasjon om planeten x eller Nibiru-

Navnet Nibiru kommer ifra summerian mytologi og er iflg dem den 12te himmellegemet i vårt solsystem.

summerianerne telte planetene fra ytter til inner. der pluto var planet nr 2 og jorda nr 7 månen 8 og sola nr 11.

grunnen til dette var at iflg mytologien fikk de besøk av utenomjordiske vesener som fortalte dem om dette.

og de kom jo fra yttersiden og reiste innover i solsystemet.

realistisk eller ikke med utenomjordiske vesener så kan man tenke på at norrøn mytologi fortalte at jorda var flat,

men,, først etter år 2000 visste moderne teknologi at det er en planet utenfor pluto, og iflg summerianerne så er neptun en blågrønn planet. først i 1984 ble dette bevist av voyager som tok bilder av den. man kan jo undres hvordan denne "primitive" befolkningen kunne vite om dette for flere tusen år siden. stjernekikkerter ol fantes ikke den gangen.

det er mye om summerianerne som er svært interessant men jeg skal ikke gå inn på det området. for det blir veldig langt. men føler jeg må ta med dette: thor heyerdal beviste at det var mulig for dem og reise til søramerika. selv om forskere lenge har nektet på at noen reste dit før colombus.

men planeten da. denne planet x. den kalles det fordi den er ukjent derav "x"- men for summerianerne var den ikke ukjent, for de kalte den for Nibiru. det 12te himmellegemet i vårt solsystem.

summerian mytologi sier dette.

planeten har en bane rundt vår sol ca 3600 år. banen strekker seg fra innenfor jordas bane og langt ut i rommet. jordas bane rundt sola er på ett år. (alle vet jo det) uansett: en gang i tiden så støtet Nibiru sammen med vannplaneten og sammenstøtet førte til at vannplaneten fikk en typ kløft som vannet rant ned i og avdekket en øy på ca 30% av planetens overflate. der 70% fortsatt var vann. etter mange år har øya delt seg opp i flere deler som vi nå kaller kontinenter.

hvert 3600 år kommer planeten tilbake og dens gravitavsjonsfelt trekker til seg vannplanetens vann og lager en "syndeflod" som vasker over øyene. (tillegsinfo: nesten alle nåværende religioner har om syndefloden i sine tekster også kristendommen "hørt om noahs ark?)

nøyaktig når planeten Nibiru kommer tilbake er jeg litt uskikker på siden tidligere tekster jeg har funnet sier at forrige besøk var 600 år før kristus. så det må bety at neste besøk er litt etter år 3000. mens andre mener det var 1600 år før kristus den var her og da er det nå den kommer tilbake.

hvis du søker på nettet finner du sikkert masse om denne planeten osv. jeg har nettop begynt å forske på dette da jeg ble fasinert av dette for 3 dager siden. jeg vet desverre ikke mer enn dette.

Endret av diablovt
Lenke til kommentar
hvis du søker på nettet finner du sikkert masse om denne planeten osv. jeg har nettop begynt å forske på dette da jeg ble fasinert av dette for 3 dager siden. jeg vet desverre ikke mer enn dette.
[min uthev]

Du startet å forske på dette svada for tre dager siden og poster "info" i denne gamle tråden, tilsynelatende uten å først lese gjennom tråden, som igjen vil spare deg for at din forskning vil bli utvidet til 4 dager, fordi Nibiru og/eller Planet X er svada...

Jeg kunne jabba i vei om f.eks. at Nibiru kommer av babylonsk mytologi og ikke sumers (dog var sumer sivilisasjonen en forløper til den Babylonia...), eller om f.eks. hvis det eksisterer en planet med omløpstid på 3600 år så burde selv vanlige folk med enkle teleskop nå se planeten, eller jeg kunne spurt etter kilder for de påstandene om ET-kontakt med Sumer, men det er liksågreit å bare be deg lese denne tråden.

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

det er jo kjekt å gjenopplive en gammel tråd hvis man kan komme med noe nytt. :)

vet ikke helt hva du legger i "svada"? ikke noe av det jeg skrev er løyn/konspirasjonsteori eller oppspinn. men noe som kommer i fra gamle tekster. fasinerende etter min mening.

svada derimot som jeg ser det og etter at jeg har lest igjennom flere enn denne tråden er slik:

en persons mening om noe (spiller ingen rolle hva det er)

svar- konspirasjonsteori

en persons mening pluss bilde som bevis

svar- løgner konspirasjons-teoretiker og photoshop.

personen med meningen orker ikke og diskutere

svar- alle ser nå at han løy osv.

folk vil tydeligvis kun tro på hva media sier. (verdens største konspirasjon-teoretikerene) eller hva myndigheter sier (konspirasjons-makere) eller tro på det som passer dem best eller gir dem størst fordel.

hva du/dere vil tro på er for meg knekkelig likegyldig,

jeg svarte på trådstarter sin forespørsel med det jeg vet til nå, siden ingen hadde gjort det før meg. men heller delt mye "svada" om konspirasjoner ang bunkerser og frølager som ikke har noe som helst med summeriansk mytologi eller planeten nibiru å gjøre.

uansett: om nibiru vil kollidere med jorda. hvis det finnes en 10 planet i vårt solsystem (9 hvis man ikke vil telle med degraderte pluto) eller 12te himmellegemet hvis man ønsker det. så er svaret tvilsomt.

siden forskere mener vårt solsystem er 4.7 milliarder år og nibiru har en omløpsbane på 3600 år så har den planeten allerede passert oss mange mange ganger og vi er jo her enda.

om planeten finnes? vel,,, det finnes ikke bevis for at den ikke finnes. men.. iflg newton og einstein med tanke på at alt reiser i konstant hastighet og i en rett linje så fremt som at det (planet) ikke blir påvirket av noe.

ser jeg for meg at banen til nibirus er umulig da den ikke har noe som trekker den tilbake inn i vårt solsystem igjen. og iflg newton/einstein vil derfor reise i en rett linje og ha en konstant hastighet bort fra fort solsystem hvis den i det hele tatt har vært innom.

Lenke til kommentar
Tilfeldig at alle disse som tror på Nibiru er elendige å skrive norsk?

Hei.

Sannheten kommer ikkje gjennom perfekte kanaler.Forexempel Moses trengte Aron til å snakke for seg. Og det har ikke vert noen større en Moses før Kristus Jesus.(i kraftgjerninger)

Endret av citation
Lenke til kommentar
HAHAHA!

Du kan jo ikke se en planet mitt å lyse degen! I alle fall ikke når du har sola mitt i fjeset!

Og jorda var en vann-planet? Og så forsvant litt av vannet ned i et sluk. Hvor ble det vannet av?

Hei.

Vannet ble til blant annet granitt når Gud sa la det tørre land bli til.

Lenke til kommentar
HAHAHA!

Du kan jo ikke se en planet mitt å lyse degen! I alle fall ikke når du har sola mitt i fjeset!

Og jorda var en vann-planet? Og så forsvant litt av vannet ned i et sluk. Hvor ble det vannet av?

Hei.

HAHAHAHAHA

Lenke til kommentar
HAHAHA!

Hei.

Dagens! :D

Lenke til kommentar
Tilfeldig at alle disse som tror på Nibiru er elendige å skrive norsk?

Hei.

Sannheten kommer ikkje gjennom perfekte kanaler.Forexempel Moses trengte Aron til å snakke for seg. Og det har ikke vert noen større en Moses før Kristus Jesus.(i kraftgjerninger)

Det er ikke dermed slik at alt som kommer gjennom mangelfulle kanaler er sant, for å si det forsiktig. Du bekrefter egentlig bare den sammenhengen Molsterhead antyder.

Lenke til kommentar

Nibiru ville vært synlig for det blotte øye på en klar himmelnatt, dessuten vil den ha en helt absurd fart som bryter all form for fysiske lover :)

Har desverre ikke tid til å finne kilder for dette, men legger det opp så fort jeg er hjemme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...