Gå til innhold

Kommer planet X til å kolidere i 2012?


Grand

Anbefalte innlegg

Som nevt tidligere i tråden så skal det bli spennende å se hvilken ny dato som dukker opp etter 21/12-2012. De finner sikkert en ny rund dato, eller noe ale dette "hvis du tar første datoen i egyptisk kalender, legger til lengen fra aztekerns årsregning, ganger opp med antall nordiske guder, trekker så fra antall planter i babylons hengende hager og ta høyde for litt pyramide kraft. Så må du bare stokke om tallene, og det gir datoen .... " :roll:

 

Fra en underholdningsvinkel er det alltid morro og spennede med mysterier. Gamle, glemte og kanskje ukjente høytekologiske sivilisasjoner, eller sivilisasjoner med kunnskap som har gått tapt i dag, har blitt brukt gjentatte ganger i mange sci-fi serier og bøker. Selv om eldre sivilisasjoner overrasker oss med at de forsto mye mer av verden, og hadde bedre tekologi, enn hva vi trodde at de gjorde, er ikke det samme som at de visste noe vi ikke gjør i dag.

 

Også morro å se hvordan historiene, eller eventyrene endrer seg igjennom tidene. Før var det tusser og troll i skogen, i dag er det ufo'er, mystiske planeter og sivilisasjoner osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.youtube.com/watch?v=B4AojLt7Cwg...feature=related

 

 

 

hvis det dær er nibiru så stusser jeg over hvilken sol som gjør at den holder den banen som den gjør.

 

Solen til denne er våres egen sol. Denne planeten/asteroiden går i en eclipse formet bane.

 

les denne dere http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/myter_...myter_0403.html

 

Knut Røed Ødegaard afeier at det finnes noe niburu

 

Hadde han kunne sagt det om det hadde vært tilfelle? Tror ikke det ;) .

Lenke til kommentar
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=B4AojLt7Cwg...feature=related" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=B4AojLt7Cwg...feature=related</a>

 

 

 

hvis det dær er nibiru så stusser jeg over hvilken sol som gjør at den holder den banen som den gjør.

 

Solen til denne er våres egen sol. Denne planeten/asteroiden går i en eclipse formet bane.

 

 

Hadde han kunne sagt det om det hadde vært tilfelle? Tror ikke det ;) .

Unnskyld, men: Hæ?

Lenke til kommentar

Ikke hør på de som nekter.

Enten er det de som får være i undergrunnsbasene eller så er det ignoranter. :grin:

 

Men la oss håpe at det ikke skjer uansett.

Blir nok uansett til og trappe seg opp med flere og flere artikkler i frammtiden. Only on 21 Oktober 2011 vet vi for sikkert.

 

Mange ting i denne artikkelen så¨får meg til og skurre.

Kyrstallenergi? Eneste måte jeg ser det for meg er at Aliens har gitt regjeringen det.

 

http://itpro.no/art/13346.html

 

De har jo startet med det perma frost lageret i svalbard å.

 

Jeg tror det lureste du kan gjøre er å legge deg på gulvet med en papirpose over hodet

 

haha , fin "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" quote :D ^^

 

Dont forget to bring a Towlee!

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Som jeg skriver i alle slike tråder.... -.- :

 

Om vi kolliderer med en planet, eller blir truffet av en sinnsyk meteor elns, som gjør at vi dør - hvorfor i helvete skal vi bry oss?

 

Om noe slikt skjer er vi døde uansett, vi vil ikke være kapable til å sitte her å grine over det. Jeg foreslår at dere heller nyter livene deres, og dør vi så dør vi.. Jeez..

Lenke til kommentar
Massive earthquakes will demolish all buildings on the planet, and instigate colossal tsunamis and intense volcanic activity. In fact, the Earth's crust will shift, sweeping continents thousands of miles away from their present positions.

 

Dummeste jeg har hørt! Det der kommer ikke til å skje bare fordi jordens magnetfet skifter :wallbash:

Lenke til kommentar
Som jeg skriver i alle slike tråder.... -.- :

 

Om vi kolliderer med en planet, eller blir truffet av en sinnsyk meteor elns, som gjør at vi dør - hvorfor i helvete skal vi bry oss?

 

Om noe slikt skjer er vi døde uansett, vi vil ikke være kapable til å sitte her å grine over det. Jeg foreslår at dere heller nyter livene deres, og dør vi så dør vi.. Jeez..

 

Ye, quoter den.

Lenke til kommentar

En kollega jeg hadde på en sommerjobb hadde veldig mange tanker rundt denne planeten, for å si det mildt. Dette fortalte han, med skremmende mye innlevelse:

 

Planet x er en av solens planeter, men den har en veldig lang bane og passerer solen med 4000 års intervaller (sånn omtrent). i 2012 vil den runde solen og vil komme veldig nærme solen. Dette vil føre til at polene på jorden vil snu veldig fort og vi vil oppleve mange naturkatastrofer og kaos. Livsformen som bor på denne planeten vil besøke oss, slik de gjorde forrige gang. Da hjalp de egypterne å lage pyramidene (eller noe sånn).

 

Den amerikanske regjeringen og alle departementene vet at dette kommer til å skje (naturkatastorfene) og har estimert at omtrent 2/3 av jordens befolkning vil stryke med, men de holder det hemmelig fordi de ikke vil skape panikk blandt folk. (noe som vil føre til mad max revisited).

 

Sikkert noen som har nevnt det, men kalenderen til mayaene og den kinesiske kalenderen(?) slutter omtrent akkurat 21. desember 2012. (det er ikke oppspinn)

 

 

Er meget, meget skeptisk til at det er noe hold i noe som helst av dette. Men personlig hadde jeg fåretrukket å sett at det var sant, hehe.

Lenke til kommentar
En kollega jeg hadde på en sommerjobb hadde veldig mange tanker rundt denne planeten, for å si det mildt. Dette fortalte han, med skremmende mye innlevelse:

 

Planet x er en av solens planeter, men den har en veldig lang bane og passerer solen med 4000 års intervaller (sånn omtrent). i 2012 vil den runde solen og vil komme veldig nærme solen. Dette vil føre til at polene på jorden vil snu veldig fort og vi vil oppleve mange naturkatastrofer og kaos. Livsformen som bor på denne planeten vil besøke oss, slik de gjorde forrige gang. Da hjalp de egypterne å lage pyramidene (eller noe sånn).

 

Den amerikanske regjeringen og alle departementene vet at dette kommer til å skje (naturkatastorfene) og har estimert at omtrent 2/3 av jordens befolkning vil stryke med, men de holder det hemmelig fordi de ikke vil skape panikk blandt folk. (noe som vil føre til mad max revisited).

 

Sikkert noen som har nevnt det, men kalenderen til mayaene og den kinesiske kalenderen(?) slutter omtrent akkurat 21. desember 2012. (det er ikke oppspinn)

 

 

Er meget, meget skeptisk til at det er noe hold i noe som helst av dette. Men personlig hadde jeg fåretrukket å sett at det var sant, hehe.

Med tanke på at Pluto bruker inntil 250 år på ei runde rundt sola, så kan man tenke seg hvor enormt langt unna solen denne planet X vil være på sitt ytterste. Er det i det hele tatt mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...