sdhild99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvilken bør jeg velge? Grunnen til at jeg tenker å velge Noctua NH-U12P fremfor den andre er at det følger med vifte på Noctua NH-U12P. Hvis jeg skal kjøpe den andre må jeg finne en vifte som passer i tillegg. Jeg tenker å bruke kjøleren på et Gigabyte GA-EP35-DS4 hovedkort og en Intel Quad Q9450 CPU. Noen som har noen konkrete råd/tips? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 vifta som følger med er helt grei, så ville bare valgt den uten vifte hvis du uansetthar lyst på noe mer støysvakt, eller noe som flytter mer luft Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hei, forstår ikke helt svaret ditt... Det vil vel ikke si at Noctua NH-U12F kan benyttes UTEN vifte? Jeg har lyst på noe som er støysvakt, men det må naturligvis avlede tilstrekkelig varme Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 mente at den med vifte er helt grei, du slipper å velge og kjøpe en vifte selv. ja kjøleren kan brukes vifteløst, men det kommer jo ann på hvor mye varme prosessoren utvikler, luftgjennomstrømning i kabbinettet osv. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg ville heller kjøpt en Thermalright Ultra-120 Extreme, da den er hakket mer effektiv. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Thermalright Ultra 120 Extreme, støy velger du selv Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Direkte sammenligning. Ser ut som temperaturen på Noctuas toppmodell dropper mer dramatisk når de gikk over til en kraftigere vifte enn med Thermalrights: Lurer på om TRUE hadde tapt i en temperatursammenligning hvis en hadde puttet to 39 watt Delta-vifter på dem . Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ganske hypotetisk spørsmål, tror selv ikke den ivrigste supernerden hadde klart å være i samme rom ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå