Schneiderlin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg en X-box 360 og lurer på en liten ting. Hvor lang er den video kabelen som skal i tven? Bare jeg har tenkt å bruke projektor når jeg skal spille, så har jeg forsterker å x-box framme med lerrete og projektoren bak, rekker video ledningen bort til projektoren da eller må jeg kjøpe egen kabel? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kabelen med lyd og bilde til xbox'n er vel på 1,5 meter eller no tror jeg. Ikke noe særlig mer. Det jeg gjorde før var å kjøpe en VGA kabel til xbox'n og forlenga den. (og satt xbox'n nærme forsterkern). Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Eg trur nok du må forlenge han litt då, ja. Er det VGA på prosjektoren? I så fall ville eg nok gjort som Seig Mann seier. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, få gjøre det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå