Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe Er det du som strated tråden? Litt forvirret c Hehe nei er ikke det, det var en "spåk" til hva du skrev.. meg + deg = hot in bed liksom.. jeg har til tider tørr humor.. ;P kanskje dette var en av tilfellene ;P Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hehe Er det du som strated tråden? Litt forvirret c Hehe nei er ikke det, det var en "spåk" til hva du skrev.. meg + deg = hot in bed liksom.. jeg har til tider tørr humor.. ;P kanskje dette var en av tilfellene ;P Haha :!: Daså PS! Er det bare meg eller er du plutselig på alle trådene jeg er i? Endret 27. februar 2008 av 19angelica91 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe Er det du som strated tråden? Litt forvirret c Hehe nei er ikke det, det var en "spåk" til hva du skrev.. meg + deg = hot in bed liksom.. jeg har til tider tørr humor.. ;P kanskje dette var en av tilfellene ;P Haha :!: Daså Latter.. godt tegn.. ;P ... betyr du ble interessert.. ikke dårlig! Jeg klarer faktisk å seksuellt "pirre" damene over nettet, da har man skills vett! ;P Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hehe Er det du som strated tråden? Litt forvirret c Hehe nei er ikke det, det var en "spåk" til hva du skrev.. meg + deg = hot in bed liksom.. jeg har til tider tørr humor.. ;P kanskje dette var en av tilfellene ;P Haha :!: Daså Latter.. godt tegn.. ;P ... betyr du ble interessert.. ikke dårlig! Jeg klarer faktisk å seksuellt "pirre" damene over nettet, da har man skills vett! ;P Seksuelt pirre damene over nette? :!: Hvem sa at jeg ble seksuelt pirret? Det er vanskelig nok å pirre meg i virkeligheten og du snakker over nette liksom. Good luck sweetie. Hmmm.. ser deg plutselig på alle trådene jeg er på. Stalker! Endret 27. februar 2008 av 19angelica91 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Seksuelt pirre damene over nette? :!: Hvem sa at jeg ble seksuelt pirret? Det er vanskelig nok å pirre meg i virkeligheten og du snakker over nette liksom. Good luck sweetie. Heh.. jaja.. du syntes nå i alle fall jeg er søt, er jo en start.. ;P Edit: Hehe! Jeg var her først.. tror jeg! Surfer hele tiden over nye innlegg i *Mine innlegg* ;P Endret 27. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Seksuelt pirre damene over nette? :!: Hvem sa at jeg ble seksuelt pirret? Det er vanskelig nok å pirre meg i virkeligheten og du snakker over nette liksom. Good luck sweetie. Heh.. jaja.. du syntes nå i alle fall jeg er søt, er jo en start.. ;P Hehe, liker humoren din ihvertfall Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Seksuelt pirre damene over nette? :!: Hvem sa at jeg ble seksuelt pirret? Det er vanskelig nok å pirre meg i virkeligheten og du snakker over nette liksom. Good luck sweetie. Heh.. jaja.. du syntes nå i alle fall jeg er søt, er jo en start.. ;P Hehe, liker humoren din ihvertfall *blush..* ;P Endret 28. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gjennomsnittsalderen for gutter å miste jomfrudommen sin på ligger da vitterlig på 19 år? Jeg ser ikke at du har noe å skamme deg over, allikevel vet jeg at sexpress blant gutter er et høyst eksisterende og plagsomt for mange. Jeg vet om folk som skammer seg over å være jomfru som sekstenåringer og føler "alle" har gjort det. Tro meg, du er ikke alene, og jeg syntes det er flott at noen gutter faktisk vil ha sex med noen de bryr seg om første gangen i stedet for å bare "få det unnagjort", og jeg syntes ikke du skal skamme deg for å være sånn. To tomler opp fra meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gjennomsnittsalderen for gutter å miste jomfrudommen sin på ligger da vitterlig på 19 år? Jeg ser ikke at du har noe å skamme deg over, allikevel vet jeg at sexpress blant gutter er et høyst eksisterende og plagsomt for mange. Jeg vet om folk som skammer seg over å være jomfru som sekstenåringer og føler "alle" har gjort det. Tro meg, du er ikke alene, og jeg syntes det er flott at noen gutter faktisk vil ha sex med noen de bryr seg om første gangen i stedet for å bare "få det unnagjort", og jeg syntes ikke du skal skamme deg for å være sånn. To tomler opp fra meg i hvert fall. Tror du sexpresset er likedan for jenter? Eller er det mer sexpress for gutter? Også er vel kanskje sexpress for jenter ofte fra gutter, mens sexpress for gutter er gjerne fra andre gutten/kompiser o.l.? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tror du sexpresset er likedan for jenter? Eller er det mer sexpress for gutter? Også er vel kanskje sexpress for jenter ofte fra gutter, mens sexpress for gutter er gjerne fra andre gutten/kompiser o.l.?At sexpresset er der for jenter og er det ikke tvil om. Men det er lettere å ignorere det om noen eldre dustegutter "mobber" deg for å være jomfru når du er jente enn det er å ignorere det når hele vennegjengen sitter og snakker om fitte og du ikke har fått deg noe enda. Spørs selvfølgelig på personen og, men jenter får sexpress fra hverandre vi og. Og jeg vil tippe det er en del jenter som legger sexpress på gutter og. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er nok ikke noe du skal ta for tungt dette her... 1/3 debuterer under 16 år, 1/3 debuterer mellom 16 og 18, og den siste tredelen debuterer over 18 år. Eneste ulempen med å starte seint er at du kommer til å bli skuffet over at det ikke er så stort å debutere som du tror, og at du kanskje har gått og trodd det lenge. Fordelen er jo at du som regel er smart nok til å bruke prevensjon når du blir eldre, og så debuterer du sikkert med noen som betyr noe mer for deg enn på en fjortisfest. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg var 19, nesten 20 før jeg debuterte... At du er 17 og jomfru er ikke noe og beskymre deg for i det hele tatt... Vent heller til du finner en spesiell ei.. Hadde jeg hatt en mulighet til og forandre fortiden min, så hadde jeg uten tvil ventet til kjæresten jeg har nå.... Random sex i fylla er oppskrytt uansett... Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg var 19, nesten 20 før jeg debuterte... At du er 17 og jomfru er ikke noe og beskymre deg for i det hele tatt... Vent heller til du finner en spesiell ei.. Hadde jeg hatt en mulighet til og forandre fortiden min, så hadde jeg uten tvil ventet til kjæresten jeg har nå.... Random sex i fylla er oppskrytt uansett... Hørt mange si det^^ Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er enig med et par andre her, hvis kompisene dine er så jævlig ålreite som du skal ha det til, kan du be dem sløyfe presset de legger på deg når dere er på fest eller lignende. [Lettere sagt enn gjort] Finn deg ei jente/vent til ei jente finner deg, bli kjent med hverandre, eventuelt bli forelska i hverandre, ha sex. Hvis dere er ekstra heldig, del en lykkelig ungdomstid sammen. [/Lettere sagt enn gjort] Så kan du skryte av å ikke være jomfru lenger, men vil du holde litt på verdigheten; prøv å hold sengedetaljene unna guttegjengen. Sånn det funker best, spør du meg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gjennomsnittsalderen for gutter å miste jomfrudommen sin på ligger da vitterlig på 19 år? Virkelig? Det virket som om absolutt alle hadde gjort det for lengst da jeg debuterte da jeg var 17. Ventet heldigvis på noe mer enn et tilfeldig liigg i fylla, tror jeg hadde angret da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gjennomsnittsalderen for gutter å miste jomfrudommen sin på ligger da vitterlig på 19 år? Virkelig? Det virket som om absolutt alle hadde gjort det for lengst da jeg debuterte da jeg var 17. Ventet heldigvis på noe mer enn et tilfeldig liigg i fylla, tror jeg hadde angret da. Min feil, den har visst sunket til 17,5, jenter sin på 16,5. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Fortsatt noen måneder igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg