Izex Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har nå ei rimelig pen samling DVD'er som jeg vil ha "Backup" av etter at jeg fant ettpar som hadde fått riper og folien hadde flasset i kanten, bør gå ann å spille av på DVD spilleren (ikke noe must, kan spille av på PC og kable bildet fram til TV'n) Hvilke programmer er enklest og best å bruke og hvilket format blir det da (svcd eller noe som DVD'en eventuelt støtter?) Sålenge jeg slipper å få med teksting og reklame og kvaliteten blir så bra som mulig og ikke no usynkron lyd så funker det. -Vet det ligger en gammel guide her på HW.no en plass om dette, men det gjelder jo bare EN måte å ta backup av... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 doom9.org eller vcdhelp.com. Masse howto's o.l. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Les DivX-guiden hos hw.no Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 GSpot finner de på www.doom9.org Lenke til kommentar
Izex Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Les DivX-guiden hos hw.no -Vet det ligger en gammel guide her på HW.no en plass om dette, men det gjelder jo bare EN måte å ta backup av... BLIND ELLER? Står øverst dah :-? Takker til dere andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå