Perez Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Mornings! Sliter med følgende problem : Innstallerte i går "D-Link DIR-615 Wireless N Home router". Jeg kommer meg på LAN og WAN uten problemer men det er kun LAN forbindelsen som har internett! ? ? ? Men en gang jeg napper ut nettverkskablelen så ryker internettet selv om jeg fortsatt har kontakt med routeren trådløst. Skjønner ikke en dri.t ! (kanskje jeg har misbrukt LAN og WAN betegnelsene ? men håper jeg gjør meg forstått) Setter stor pris på forslag ! Perezini Lenke til kommentar
Perez Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Mornings! Sliter med følgende problem : Innstallerte i går "D-Link DIR-615 Wireless N Home router". Jeg kommer meg på LAN og WAN uten problemer men det er kun LAN forbindelsen som har internett! ? ? ? Men en gang jeg napper ut nettverkskablelen så ryker internettet selv om jeg fortsatt har kontakt med routeren trådløst. Skjønner ikke en dri.t ! (kanskje jeg har misbrukt LAN og WAN betegnelsene ? men håper jeg gjør meg forstått) Setter stor pris på forslag ! Perezini Problem løst. Jeg tok ny setup for routeren via ip adressen. Great success ! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jagshemash ! High five... Endret 26. februar 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå