Mafo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Konseptmodellen Morph kan strekkes, bøyes og vasker seg selv. Dette tror Nokia er fremtiden. Les mer Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hehe...skrev akkurat en post om dette i forumet åpen diskusjon om mobil.... Får legge ved link til video her også da, så får alle det med seg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg får vell aldri se noe slikt før jeg dør Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 hehe...skrev akkurat en post om dette i forumet åpen diskusjon om mobil....Får legge ved link til video her også da, så får alle det med seg Fantastisk. La den til i saken jeg. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg får vell aldri se noe slikt før jeg dør kommer an på hvor fort dem gjør klinisk udødelighet kosteffektivt for alle... jeg tror nok at selv med nanoteknologi i bakhånd så vil den mobilen der trenge å bryte noen av fysikkens lover for å bli laget til... men jeg likte det at dem integrerte håndsfrienheten med mobilen så å si... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skikkelig Space Age dette! Om 50 år sitter jeg i på en astroide og vipper med gyngestolen med en Nokia Morph rundt håndleddet Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nokias gamle Xpress covere fikk en ny dimensjon med den siste wallpaper-funksjonen i videoen. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dette her høres veldig spennende ut, men noe helt spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg