EinarEriksen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nokias nye mobil gjør det enklere å navigere til fots. Les mer Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Lurer på hvordan den er å skrive på. Mulig det er en vanesak, men klarte fint å starte navigasjonsprogrammet to ganger i løpet av en middels lang tekstmelding da jeg satt med en slik sist. At slettetasten nå er plassert rett over knappen som, om jeg husker rett, kaster deg rett ut av alt av menyer og tilbake til standby, tror jeg ikke gjør frustrasjonen min med å skrive meldinger på en 6210 noe mindre enn på forgjengeren. (Til tross for et pirkete innlegg er jeg faktisk Nokia-tilhenger, har en halvgammel S40-telefon.) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Heh. Den har litt større skjerm og litt bedre kamera. En unødvendig oppdatering, sikkert ute fordi Nokia skjønte de bæsja på leggen med å gi 6120 en velfungerende GPS, helt gratis. Edit : Ops. Mente selvfølgelig 6110 Navigator Endret 28. februar 2008 av RulleRimfrost Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 - Mye slankere - Bedre kamera - Forbedret kartprogram - Forbedret batteritid - Høyere ytelse - Større skjerm - RDS-radio Nok av fordeler spør du meg, uten tvil nok til å lansere ny modell. Nokia 6120 Classic har ikke GPS. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Litt kjip abonnementsavgift på GPS-funksjonen. Kan en fortsette å benytte gamle kart, eller stopper GPS'en å fungere da? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm, om jeg ikke tar helt feil nå mener jeg at det følger kart med, på samme måte som med 6110 Navigator, som du ikke trenger betale for å bruke. Betale må du gjøre om du isteden vil bruke Nokia Maps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg