Padrel Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvor kan man kikke på Eizo skjermer i Oslo-området? Lenke til kommentar
Tian Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Tech har da alltid solgt skjermer fra Eizo, selv om de ikke har alle produktene ute på web-butikken kan de ha dem inne for det, en kjapp tlf. det og du får raskt vite om de har de eller ei. www.tech.no Lenke til kommentar
Padrel Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Ehh.........det står "kikke", i spørsmålet mitt. Jeg vet da selfølgelig at jeg kan kjøpe Eizo på masse steder på nettet, men ikke kikke, se på, beskue.....osv. Altså.....bare ubrukelige forslag hittil Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Som sagt før. På Komplett Data i Oslo kan du sikkert titte på Eizo skjermer Lenke til kommentar
Padrel Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Som sagt før: Komplett har bare butikk, ikke utstilling. Det må da være ett sted de har skjermer for testing. Ikke alle kjøper skjermer til ti lapper usett?? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 bestill en er du fornøyd... behold den... hvis ikke brukt 14 dagers returretten.... (dette tror jeg ikke gjelder hvis du henter den hos dem, iamed at det bare gjelder på handel over nett) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Spaceworld har noen. Prøv IQ Data (ved siden av Komplott) Smart Club Binders Lefdal Kommer ikke på flere .exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå