Ewik Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvilken 500gb harddisk burde jeg kjøpe? Valget står mellom Seagate Barracuda, Western Digital Caviar og Samsung Spinpoint. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Her kan du samanlikna dei forskjellige tinga på dei forskjellige harddiskane Veldig greitt å bruka når du skal ha ny harddisk ! Wester Digital vs. Seagate: Her er Seagate best på alt, den er raskest på lesing, skriving, windows oppstart og best på pris vs. ytelse og pris pr. gigabyte ! Seagate vs. Samsung: Samsung best på pris pr gigabyte men vert slått på pris vs.ytelse. Også her er Seagate best på både lesing, skriving men på windows oppstart er dei heilt like. Eg hadde nok klart gått for Seagate då desse også får mykje skryt rundt om. Sjølv har eg ein slik 320 GB, og skal snart kjøpa meg ny 500 GB eller 1 TB Seagate harddisk. I tillegg er dei stillare enn dei andre visstnok, men uansett kan det vera lurt å kjøpa dempeplater/drev til harddiskane dine ! Lenke til kommentar
Ewik Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Her kan du samanlikna dei forskjellige tinga på dei forskjellige harddiskane Veldig greitt å bruka når du skal ha ny harddisk ! Wester Digital vs. Seagate: Her er Seagate best på alt, den er raskest på lesing, skriving, windows oppstart og best på pris vs. ytelse og pris pr. gigabyte ! Seagate vs. Samsung: Samsung best på pris pr gigabyte men vert slått på pris vs.ytelse. Også her er Seagate best på både lesing, skriving men på windows oppstart er dei heilt like. Eg hadde nok klart gått for Seagate då desse også får mykje skryt rundt om. Sjølv har eg ein slik 320 GB, og skal snart kjøpa meg ny 500 GB eller 1 TB Seagate harddisk. I tillegg er dei stillare enn dei andre visstnok, men uansett kan det vera lurt å kjøpa dempeplater/drev til harddiskane dine ! ok . Har en seagate 7200.9 500gb nå og den knitrer som besatt med en gang den må gjøre den minste ting, så er fristende å bytte. Og kan hende de nyere Seagatene er bedre m.h.t. knitring og durelyder. Endret 26. februar 2008 av Ewik Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dei fleste harddiskar vert nok slik etter mykje godt bruk. Det er i alle fall mi erfaring. Har du montert harddisken i eit støydempane oppheng o.l. ? Det er ein stor fordel, då vil du høyre laangt mindre til harddisken då det er vibrasjonane i disken som støyer mest. Sjølv har eg denne demparen, og den fungerer utmerket, høyrer ingenting til harddisken ! Dersom du ikkje er interessert i å betala kan du jo prøva å henga den opp i gummistrikker, har ikkje erfaring med det, men det vert sagt at det skal funka fint. Berre pass på kvar gummistrikkane går på undersida av disken at dei ikkje er i veien for nokre duppedittar på undersida. Lenke til kommentar
Ewik Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Dei fleste harddiskar vert nok slik etter mykje godt bruk. Det er i alle fall mi erfaring. Har du montert harddisken i eit støydempane oppheng o.l. ? Det er ein stor fordel, då vil du høyre laangt mindre til harddisken då det er vibrasjonane i disken som støyer mest. Sjølv har eg denne demparen, og den fungerer utmerket, høyrer ingenting til harddisken ! Dersom du ikkje er interessert i å betala kan du jo prøva å henga den opp i gummistrikker, har ikkje erfaring med det, men det vert sagt at det skal funka fint. Berre pass på kvar gummistrikkane går på undersida av disken at dei ikkje er i veien for nokre duppedittar på undersida. Nei har bare harddisken montert rett inn i kabinettet. Leste en kommentar på microplex anngående det Sunbeam drevet, og det ble sagt at det ikke dempet knitring mulig det er fordi lyden forplanter seg gjennom luft snarere enn gjennom kabinettet!? Lenke til kommentar
Zen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke personlig erfaring med Samsung, men ser at disken er under anbefalingene til Harware.no. I mellomklassen kan vi anbefale en Samsung Spinpoint T166, som tilbyr svært god ytelse med sine 7200 rpm og 16 MB cache. Støynivået er også svært hyggelig på denne disken Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå