Niddy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg og 1-3 kamerater skal dra på interrail til sommeren, vi planla å ta turen noe allá det her: Tyskland > Nederland > (Belgia) > Frankrike > Italia > Østerike > Tsjekkia > Hjem eller noe i den duren, der vi bare oppholder oss i 1-3 dager i noen av landene. Men problemet er at vi ønsker å finnet et sted med palmestrender og sydenforhold, som det kan være billig å være, sånn 100-150kroner natta (vi er ikke kresne) der mat og øl er billig. Jeg tenkte på å kanskje gjøre turen til Kroatia siden jeg har hørt det er deilig det, både billig varmt og godt. Noen forslag? Eller noen som vet om hvordan forholdene er i Kroatia? Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kroatia funker sikkert fett for dere da, ellers så kan både Bulgaria og Romania anbefales med tanke på strender og varme. Men, Palanga i Lithauen er kanskje stedet dere leter etter? Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 å? Utdyp gjerne Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nice i sør-Frankrike. palmer strender og sol hele tia men virker ikke som no partysted ihvertfall. vi fant ingen nattklubber eller noe som ligna i sentrum ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå