Gå til innhold

Naruto - Akatsuki hvem er det du liker?

Anbefalte innlegg

Hvem er den du syntes er kulest i Akatsuki i Naruto?

For dem som ikke vet der er Akatsuki elite ninjaer som er onde og liker og lage lit moro ut av ting og skal gjenopplive en eld gammel demon ting som ingen vet noe særlig om.

Medlemen jeg vet om i gjengen er;

Itach, Kisame, Tobi, Zetsu, Diedara, Conan, Pain, Kakuzu, Hiden og Sasori som er hovedfolka der,de har noen spioner rundt omkring også men de gidder jeg ikke å nevne noe om...

Endret av DeathSin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uchiha Itachi

post-104567-1204217108_thumb.jpg

Hvorfor liker du Itachi best da? :p

Er ikke noe moro med han da :p Han er jo bare en som drepte familen sin og fikk Sasku til å hat ham for det. Så blir han blind og vil ha øya til Sasku og hvis han får dem blir han udødelig... Er ikke noe moro i det da :p

Lenke til kommentar
Tobi

er min favoritt

Mangaspoiler:

Aka Uchiha Madara

Hvorfor liker du Tobi best da? Bare fordi han er han som egnetlig grun la Akatsuki er Uchia og holder seg til rolen sin om å ikke ha noe å bekymre seg for, han var med å grunnlege løv byen og ble utvist og ets. Han har en hygelig fortid men det virker jo som om han vil glemme den, det ødeleger jo litt om hvor genial han faktisk er da. Syntes ikke du det?

Lenke til kommentar

Tobi, han er kanskje favorittkarakteren min overall.

Men jeg likte han faktisk bedre før man fant ut at han er Madara.

Jeg liker også Kisame og Deidara godt. Og Hidan... De fleste favorittene mine er faktisk medlem av Akatsuki.

Lenke til kommentar
Tobi

er min favoritt

Mangaspoiler:

Aka Uchiha Madara

Hvorfor liker du Tobi best da? Bare fordi han er han som egnetlig grun la Akatsuki er Uchia og holder seg til rolen sin om å ikke ha noe å bekymre seg for, han var med å grunnlege løv byen og ble utvist og ets. Han har en hygelig fortid men det virker jo som om han vil glemme den, det ødeleger jo litt om hvor genial han faktisk er da. Syntes ikke du det?

Jeg synes bare det er litt spennendes at en som levde når konoha ble grunnlagt lever fremdeles.

spoilers

Og at han var med Itachi og ødelegge Uchiha clanen og han sendte også Kyuubi til Konoha

Lenke til kommentar
Tobi

er min favoritt

Mangaspoiler:

Aka Uchiha Madara

Jeg synes bare det er litt spennendes at en som levde når konoha ble grunnlagt lever fremdeles.

spoilers

Og at han var med Itachi og ødelegge Uchiha clanen og han sendte også Kyuubi til Konoha

hmm det er da sant ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...