Gohei Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det noen som har erfaring med kalibreringsverktøy til skjerm? Er det verdt pengene? Hvilken bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skal du drive med litt mer avansert bilderedigering så er det kjekt, spyder sin løsning er mest brukt blant hobbyfolk. Men det koster.... Lenke til kommentar
trulsi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kjøp en spyder 2 nybegynnerpakke (spyder express?) og programvaren ColorEyes Display pro. Denne kan bruke spyderen, og husker jeg ikke feil så sa folkene bak Color Eyes Display pro at Spyder 2 var det nest beste colorimeteret de hadde testet. Spyders nybegynnerprogramvare har ingen justeringsmuligheter og lar deg ikke bestemme fargetemperatur en gang. ColorEyes Display pro derimot, har haugevis av muligheter. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kjøp en spyder 2 nybegynnerpakke (spyder express?) og programvaren ColorEyes Display pro. Denne kan bruke spyderen, og husker jeg ikke feil så sa folkene bak Color Eyes Display pro at Spyder 2 var det nest beste colorimeteret de hadde testet. Spyders nybegynnerprogramvare har ingen justeringsmuligheter og lar deg ikke bestemme fargetemperatur en gang. ColorEyes Display pro derimot, har haugevis av muligheter. Kjøpte meg ColorVision Spyder 2 Suite og må bare anbefale denne. Det var en helt ny skjerm. koster 799 hos Japan Foto for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå