Inverno Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ^i de seriene du nemner, fortsetter historien i mangaform... hvertfall for berserk og hellsing.. berserk animen er bare en prolog i mangaen.. har egentlig ikke så manger erfaringer med dårlige animer men husker at jeg har sett noen episoder av beyblade på tv2 og det var latterlig dårlig... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe Husker hvor godt jeg var opphengt i Pokemon! :!: Det er rart det der at noe sånt som pokemon kan tiltrekke seg alle barn fra 4- 11 (?) år. Digimon så ikke jeg på, men det gjorde broren min. Kan også huske at dte var noe som het Beyblade (?) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pokémon er ikke så ille.. Beyblade derimot, er noe av det verste som noen sinne har blitt vist på TV.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 lest: "ragnar røyk" iserie i "herman hedning" sett: bablade og det kort greiene... Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Love Hina og Naruto! urk..... Lenke til kommentar
cndwrf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Naruto Bleach Code Geass Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tja.. Godt spørsmål.. Må vel være Death Note, Saikano og Amaenaideyo Synes det blir for teit å si Death Note, kanskje den ikke var for deg, men dårligste? Neppe, med mindre du har sett veldig lite anime. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tja.. Godt spørsmål.. Må vel være Death Note, Saikano og Amaenaideyo Synes det blir for teit å si Death Note, kanskje den ikke var for deg, men dårligste? Neppe, med mindre du har sett veldig lite anime. Teit? Syns han det er dårlig så syns han det er dårlig =) For min del må det være Gundam Seed, klarte rett og slett ikke like noe av den, andre på lista er Juuni Kokuki, Agent Aika, Najica Blitz Tactics & Bubblegum Crisis Tokyo 2040. Ellers kan du vel slenge inn det meste som vises av tegneserier på NRK (Super), skulle tro de som lagde disse var på syre, stakkars barn som ser dette :\ Lenke til kommentar
someOen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Pokemon eier. Av dei seriane eg faktisk har sett mykje av, er nok Naruto den dårlegaste. Eg fatter ikkje kvifor eg såg på det. Når eg ser tilbake er det Naruto som slår meg som barnsleg, ikkje pokemon som faktisk er ein god barneserie. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Pokemon eier. Enig! ^^ Liker Lucario fra film nummer åtte, jeg da. En av mine favoritt karakterer. xD Kan si at jeg også ikke liker Fantastic Children, på grunn av hvordan den ender.. Endret 15. oktober 2008 av Yakamaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå