DeathSin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva er den verste du noen gang har set? Du kan gjerne skrive flere om du vill men det er opp til deg. Kjekt å vite hva folk ikke liker å se for da kan jeg slipe å se det Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Naruto og Bleach fillers viss det går an å si ^^ Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sexy Commando, uten tvil... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Loveless.. haaaah. wtf? og Naruto fillers -_-" Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Digimon eller hva det het Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 hehe er sant det dere sier, men det er jo nesten en selv følge at de er dårlige da Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Digimon er barskt, og Pokemon er greit av og til. De fleste som sier Pokemon er folk som så det da de var små, og må følge bølgen med å synes det er såååå barnslig. Garantert. Selvfølgelig, kan jo hende man bare ikke har sett så mye annet heller da, er jo ingen super serie. Hos meg er det kanskje Eiken i alle fall. Stygge lolien med svære øyenbryn traumatiserte meg, pluss at det ikke var særlig gøy og alle var egentlig stygge. Av andre tegneserier vet jeg ikke, har ikke lest så mange Endret 2. mars 2008 av Synox Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vel, nå er Pokemon dårlig rent teknisk også, stygt tegna og skikkelig hakkete animering. Selve konseptet er ikke så dårlig, det er bare dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde man gjor mange serier mer gjenoført hadde det hvert mange flere bra serier der ute da, har du noen gang lest all mangane til all animen du har set? Det er utrlog mange bra historier men de tar bort mange bra ting som man burde se fra det også, det ødeleger jo hele historien fra der de gjør det og ut. Det er ingen mulig het for dem og rette det opp igjen etter de har sendt ut Episoden uanset, de må bare begyne å tenke mer om hva de gjør og om hvordan de gjør det Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir bare dumt å si pokemon og sånt når de er rettet for en annen aldersgruppe. De er faktisk rimlig bra underholdning til den aldersguppen den er rettet til, som er små barn. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 De fleste som skriver her er jo kidz. Uansett må jeg si at Reign: The Conqueror er og blir noe av det mest grufulle man kan utsette seg selv for... Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Hehe hva er en "kid" for deg? En som kan tenke eller en som er ung? Jeg vet om flere små unger som tenker bedre en voksene så hva er probleme med det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Naruto og Bleach fillers viss det går an å si ^^ Jeg sier meg enig. Fryktelig bra før fillers da, i begge tilfeller. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mär Heaven. Jeg søkte mot denne i håp om mere greier lik Hunter X Hunter. Vel, jeg ble skikkelig happy når jeg så det var tilnærmet identisk, og nedturen ble tilsvarende når jeg så kvaliteten på de senere episodene og nøyaktig hvor likt det var (total ripoff). Kanskje ikke den dårligste animeen jeg har sett, men definitivt den største smellen (forventninger+nedtur) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tja.. Godt spørsmål.. Må vel være Death Note, Saikano og Amaenaideyo Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 :O Death Note? Den er jo sykt bra ^-^ Men.. i og med at det er lenge siden jeg kom med tidligere post kan jeg tillate meg å legge til Love Hina Again, Hanaukyo Maid Team, Aishiteruze baby.. Hah. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Aishiteru Ze Baby er jo bra.. Ellers er alt det andre ikke bra, for å si det sånn.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har omtrent bare sett gode animer syns jeg, men har fått dårlig inntrykk av flere animer som blir avbrutt for tidlig og for brått i forhold til mangan. Dette gjelder bla. Berserk, Twelve Kingdoms, Helsing, men de har bare vært skuffende. Egentlig kun Trigun jeg syns har vært dårlig (litt av samme grunn). Disse korte seriene tar ofte veldig kjappe vendinger mot slutten og snur 360. Skal man snu 360 burde man gjøre det tidligere sånn at serien ikke etterlater deg med et stort spørsmålstegn når serien er ferdig. Det er også ofte jævlig enkelt å glemme slutten av en serie dersom serien har en vanlig struktur midt i, mens ting blir veldig annerledes på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå