Djerveste Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei! Er det noen som har et bra tips om hvor man kan bestille amerikanske gamecube titler. Freeloader disken i fungerende versjon er jo endelig her! *lykkelig GameCube eier* :smile: -Johan- Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 bruk dvdboxoffice.com ekstremt bra og veldig billig, spesielt om du forhåndsbestiller titler, titler dem ikke har på lager vill det ta litt lengre tid med. Lenke til kommentar
Djerveste Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Takk for tipset! Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Bruker faktisk...ja...tro det eller ei: www.yeees.com ja du leste riktig. PAL titler leveres på 4 dager, ntsc tar littt lenger, men de er billige, svarer raskt på mail (kundeservice) og man betaler i norske kroner. Heller ingen toll, moms på noe som helst. eneste de er dårlige på at de er trege med å sende ut fakturaer etter varene er motatt. Har hatt min wavebird i 3 uker nå, og ennå ikke motatt noe faktura , men det er vel ikke noe minus...ehhe Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg kan tipse deg om www.tbcgames.no. Jeg har bestillt Animal Crossing der å det fikk jeg dagen etter. Funger bra! :-) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hvis du har en spiderman butikk i nærheten, så selger de ofte NTSC spill der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå