klype Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hver gang jeg skal starte opp maskinen, restarter den ca. 3 ganger og blir stående med svart skjerm.For og komme videre må jeg resette maskinen og allikevel da er sjangsen for "systemHang" stor. Tror problemet oppstår etter alt hardware er initialisert, for maskinen henger seg opp rett før den kommer inn på skrivebordet. systemet kjører vista 64 og jeg fant noen problemrapporter som her er kopiert inn Beskrivelse Tjenesten Desktop Window Manager Session Manager hang ved oppstart. Problemsignatur Problemhendelsesnavn: ServiceHang Tjenestenavn: UxSms Bildenavn: uxsms.dll Bildeversjon: 6.0.6000.16386 Tjenestetype: 20 Starttype: 2 OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.256.1 ID for nasjonal innstilling: 1044 Ekstra informasjon om problemet Minneområde-ID: 12109248 --------------------------------------------------------------------------------------------- Tjenesten Portable Device Enumerator Service hang ved oppstart. Problemsignatur Problemhendelsesnavn: ServiceHang Tjenestenavn: WPDBusEnum Bildenavn: wpdbusenum.dll Bildeversjon: 6.0.6000.16386 Tjenestetype: 20 Starttype: 2 OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.256.1 ID for nasjonal innstilling: 1044 Ekstra informasjon om problemet Minneområde-ID: 12058756 ------------------------------------------------------------------------------------------------ Tjenesten Windows Search hang ved oppstart. Problemsignatur Problemhendelsesnavn: ServiceHang Tjenestenavn: WSearch Bildenavn: SearchIndexer.exe /Embedding Bildeversjon: 0.0.0.0 Tjenestetype: 10 Starttype: 2 OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.256.1 ID for nasjonal innstilling: 1044 Ekstra informasjon om problemet Minneområde-ID: 4648534 Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med disse problemer og takker for svar på forhånd KLYPE Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har du nylig installert denne oppdateringern? Microsoft har trekt den oppdateringen fordi folk har hatt en del trøbbel med den, ifølge denne artikkelen. Lenke til kommentar
klype Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja den ble installert av Win update 14/2 tror du det kan være den som trøbler og hva vil du foreslå jeg skal gjøre med den Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan prøve å gå i Windows Update - Installed Updates (nederst til venstre) og manuelt avinstallere den. Lenke til kommentar
klype Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Akkurat den oppdatering går ikke an å fjerne for sånne alm. dødelige som meg he he Tror rett og slett at jeg trenger den oppdateringen for å få installert SP1 når den kommer på norsk og det er vel derfor den ikke kan fjernes bare sånn Endret 28. februar 2008 av klype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå