Joachim_F Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det er nå bekreftet at fjorårssuksessen Overlord får en utvidet PS3-versjon i år. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Flott for alle PlayStation3 eiere! Men personlig har jeg hatt så mye problemer med Codemaster opp igjennom tiden at jeg tenker meg om både to og tre ganger før jeg i det hele tatt vurderer å skaffe et spill hvor jeg ser "Codemaster" trykket utenpå Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Da får vi bare se om de gjør en skikkelig programmering fra scratch eller om det blir enda en slik elendig port fra 360-koden... Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Flott utvikling! Stadig flere tidligere PC og 360 "eksklusive" spill kommer til PS3. Skulle prøve demoen av Overlord til PC, men den crappy maskinen min nektet. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Nå fikk jeg innmari lyst på PS3... Som om jeg ikke hadde lyst på fra før Overlord er et eneste stort pluss i min bok! Ond med mening, det er en sjelden ting! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Flott utvikling andre veien også! Gta og crash til 360 :] Dette er slik jeg alltid har ønsket. Alle spill til alle, jatakk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Tro meg, spillet er ikke så fantastisk som det ser ut som i den artikkelen. Har hatt det en stund nå og etter noen timer blir det møkkakjedelig. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Helt enig Lakus. Spillet var artig i starten, men etter en liten stund er det så kjedelig at man dropper hele spillet og spiller noe annet i stedet. Overlord er ikke et spill jeg anbefaler. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 synes overlord var rimelig bra jeg. men kan til tider bli langdrygt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Et fint spill, som jeg absolutt vil anbefale, men mulgi folk bør vente til prisen synker litt. Jeg ble hvertfall litt skuffa av spillet, men jeg hadde også ganske store forventninger til det. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Alltid bra med flere spill til PS3, skjønt jeg ble som Mr.Foxhound litt skuffa pga for høye forventninger. Konseptet er såpass tøft at de kunne gjort litt mer utav det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Tsk, tsk. Perler for svin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg