marcuss Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hardware.no har en ledig stilling som lærling fra og med høsten 2008. Les mer Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Burde ikkje det vere mulig for VK2 Serviceelektronikk å søke også ? kan det samme og meir til. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ferdig i militæret til høsten, og har 1 år IKT VK1. Fristet veldig, men har manglene kompetanse innen web Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tviler på de tar inn søkere fra denne tråden, så dere må nok sende CV og attester som alle andre. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er vel ingen som har søkt i tråden? Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bare for å si ifra har VK1 IKT Driftsfag skiftet navn, fra om med i fjord (dette skoleåret 07/08) til VG2 IKT Servicefag. Jeg ville absolutt søkt, men det blir for langt borte... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 what? Har dere ikke montert cat5'en deres i patchepanel? Dårlig reklame! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tips: VK1 IKT-Driftsfag finnes ikke lengere, det byttet navn sommeren 2007 til VG2 IKT-Servicefag. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De må jo bare bety, at de kunn godtar VK1 Driftsfag og ikke de nye faget, VG2 IKT-Servicefag:P Noen fordeler må jo vi før "kunnskapsløftet" ha... hehe Lenke til kommentar
Major Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg har ikt-driftsfag + allmennfaglig påbygg. Det virker litt fristenes og søke, men jeg har nok ikke så go i php og linux Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Burde ikkje det vere mulig for VK2 Serviceelektronikk å søke også ?kan det samme og meir til. Vi er godkjent innenfor IKT-driftsfag og tar inn lærlinger deretter. Serviceelektronikk er ikke relatert til det feltet vi søker lærlinger i. (Samme diskusjonen har forøvrig vært hvert år med samme respons.) Skulle noen være uenig så er det bare å sende meg en PM med informasjon om det. Tviler på de tar inn søkere fra denne tråden, så dere må nok sende CV og attester som alle andre. Korrekt Bare for å si ifra har VK1 IKT Driftsfag skiftet navn, fra om med i fjord (dette skoleåret 07/08) til VG2 IKT Servicefag. Jeg ville absolutt søkt, men det blir for langt borte... Som vi nevner i artikkelen kan både IKT-service og IKT-drifts -elever søke, som regel har de som blir lærlinger hos oss gjort andre ting etter VK1, og de har dermed IKT-driftsfag. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg har ikt-driftsfag + allmennfaglig påbygg.Det virker litt fristenes og søke, men jeg har nok ikke så go i php og linux Hvilket også er en grunn til at du er lærling, det handler ikke om å være ekspert på alle feltene men at du skal lære gjennom jobben og utvikle deg den veien. Kan du det ikke enda kan du lære deg det, har du litt erfaring med Linux og PHP allerede så har du et grunnlag å bygge videre på. Har du lyst har du lov, søk i vei hvis det frister. Du kommer ingen vei hvis du sitter på gjerdet og tviler på deg selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har du lyst har du lov, søk i vei hvis det frister. Du kommer ingen vei hvis du sitter på gjerdet og tviler på deg selv. Korrekt, i verste fall får man en læreplass. Et innlegg er fjernet fra tråden, da jeg ikke helt så hva det hadde med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hadde passa meg bra om jeg ikke hadde hatt lærlingplass allerede. Lurer på hvorfor jeg ikke søkte ifjor Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Commander Keen på kommoden! <3 Lenke til kommentar
AiDahl Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) hadde sendt inn søknad, men har planer om data-elektro ikke ikt-service fag! skulle vært litt mer bøyelig på intakks kravene. Endret 26. februar 2008 av TheOne220 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 what? Har dere ikke montert cat5'en deres i patchepanel? Dårlig reklame! Hehe, som lærling i Telekommunikasjonsmontørfaget, må jeg også fnise litt av dette. Patchepanel er et must. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg dekker "bare" de 4 siste feltene og har vært selvlært siden jeg begynte i windows 3.11 Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg passerer alle kravene unntatt den første Å jobbe hos HW.no hadde vært drømmejobben! Synd jeg er kun 16 år enda :< Men kan derfor bli enda smartere i løpet av denne tiden Er ikke helt sikker på hva jeg har lyst å bli enda, sånn spesifikt, men blir absolutt noe innen data. Er det Simen aka Simen1 til høgre der på første bilde? Endret 26. februar 2008 av Danny Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå