mbc180 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hallo ... har litt underlig problem. her om dagen gikk jeg fra canal digital til viasat. før brukte jeg min gode gamle Force 1145 tuner, bildet var klart og fint. Men når jeg fikk viasat tuneren fikk jeg ett noe kornete og uklart bilde.men så en kveld skulle kona se på tv2 så plugget jeg bordantennen til tvn fikk ett helt krystalklart bilde (på parabolkanalene) men noen andre forstyrrelser som man ser i bakgrunnen. Har en panasonic 42 tommer.. Noen tips anngående dette...... på forhånd takker Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hørtes i utgangspunktet litt rart ut, men en årsak siden du har byttet tuner kan være at den nye tuneren sender på samme eller en nærliggende kanal til f.eks VHS eller DVD spilleren. Hvis du bruker vanlig RF-kabel vel og merke. Bruker du SCART skulle denne være mer skjermet for denslags støy. Prøv å gå inn i menyen på tuneren og skifte RF kanalen som den sender på, den står antakelig til kanal 38. Velg en annen kanal, og still TV-en inn på den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå