seidon Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hallo. Trenger en bærbar pc til skolen, setter stor pris på all hjelp og innvendinger jeg får. Takk. Jeg lurte bare på om det er noen her som har noen innvendinger på dette oppsettet. Har bare 4500kr og bruke. Jeg synes ivertfall at det er et bra tilbud. Spesifikasjoner: Modul Beskrivelse Vis detaljer Base Intel® Core™ 2 Duo T5270-prosessor (1,40 GHz, 800 MHz FSB, 2 MB L2-buffer) Operativsystem Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Minne 1024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512] Tastatur Innebygd tastatur - norsk (QWERTY) Grafikkort 128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS Harddisk 160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Modem 56.6k V.92-kompatibelt internt modem og adapter - Finland/Norge Optisk stasjon Fast, intern 8X DVD+/-RW-stasjon Trådløs tilkobling Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort - Europa Leveringsdokumenter Norsk dokumentasjon og europeisk strømledning Gedis Bundle-referanse N0215006 Microsoft-programvare Microsoft® Works 8.5 - norsk Standard Garanti 1 års grunnleggende garanti - neste arbeidsdag Support Tjenester 1 års grunnleggende garanti - service neste arbeidsdag er inkludert - ingen oppgradering er valgt CompleteCare Avslått CompleteCare Sikkerhetsprogramvare Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse - norsk Strømforsyning 90-watts AC-adapter Bestillingsinformasjon Vostro Laptop Order - Norway Primærbatteri 6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t) Bærevesker Ingen bæreveske Systemmedia Ressurs-cd - inneholder diagnostikk og drivere Fargevalg Matt Jet Black med 2,0 megapikslers kamera Tilbud på Hidden Option Class Free 128MB NVIDIA® GeForce 8400M GS Graphics Card Dells Internett-bestilling Dells Internett-bestilling. LCD 15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800) widescreen TOTALT BELØP : 3,190.00 kr Redigert: Pris inklusiv moms = 3987,50 NOK Takk for hjelpen. Setter stor pris på dette, siden PC-en skal brukes til skolearbeid. Endret 26. februar 2008 av seidon Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vista står i fare for å bli ganske tregt med 1GB minne. Etter min mening trenger du minst to. I tillegg bør du tenke på vekt med en skolepc. Du skal ha den med deg hver dag, må du huske. Mange som har gått i baret der og som ender med å ikke ta med seg maskinen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 For vista bør du ha 1 gig ram til. Om du ringer dell (noe du uansett må gjøre for å få kjøpt denne som privatperson), tror jeg det er mulig å få den med xp. Da er ikke behovet for 2gig ram like stort. Kjøp uansett ram fra annen leverandør, dell er dyre på disse oppgraderingene. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) foreslår ebay som leverandør. kjøpte 1gb ekstra ram til laptopen min for 250 spenn inkludert frakt. ikke dumt. bare å nappe ut brikken som står i og se hva den heter, så er du sikker på at den nye passer har ikke forresten dell noe slikt nedgrader (les: oppgrader) til xp-tilbud? Endret 26. februar 2008 av bolt Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Billigere i norske nettbutikker. Da får du garanti på brikkene i tillegg. Husk å få evt. medfølgende brikker som én brikke, i oppsettet ditt står det som to små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå