Bone Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Heisann! Tenkte jeg skulle kjøpe meg en Ellipsemaskin så raskt som mulig.. Har prøvd en på treningssenteret, men husker ikke helt hva den heter, men jeg liker den veldig godt.. Den virker veldig solid (men også sikkert noe dyr, da den står på et treningssenter). Hvor kan jeg kikke på og se på slike? Er det verdt å se på noen på nettet? (Liker helst å se dem fysisk, men..) Noen å anbefale? Kan sikkert betale mellom 5 og 10k for en.. vet egentlig ikke prisen på slike! Bør være en god en! ..med flere funksjoner og "motstand", og alt det der.. Ellers kan jeg ikke så veldig mye.. Noen butikker i Oslo (og omegn?) som dere kan anbefale at jeg tusler innom og kikker på? Hva slags prisklasse synes dere at jeg bør legge meg på? Når det gjelder pris/kvalitet, så er jeg av den oppfatning at jeg kjøper for å bruke den/(ting generelt) aktivt, og dermed kjøper for å ha en stund.. ikke "kjøpe for å SÅ se om jeg liker", om dere skjønner hva jeg mener.. Takker for alle svar! - Bone Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 G-sport selger elipsemaskiner Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Takker! Flere? ..hmm.. Hvor ligger G-sport? Hva med XXL-sport på Alnabru? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå