Gå til innhold

Korleis drepe en 3310?

Kaksa

Anbefalte innlegg

Du kan ta den med til en gate hvor det er mange mennesker så later du som at det er noen som ringer. Når du later som du snakker med en person hisser du deg veldig opp å blir så sur at du kaster den i bakken mens alle ser på, Men det funker å skifte batteri det har jeg gjort å de funka satt inn et batteri fra 3510 for å få den lettere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg hadde egentlig planlagt å selje den i det eg tok i bruk min nye M T720.(kjøpt i høstferien)

men så er no den inne på reperasjone.

Leverte den inn forrige torsdag, lada opp min gamle 3310 slik den skulle funke som reserve.

Eg blei veldig ofte påminna på kvifor eg kjøpte meg ny telefon.. :p

Så, etter at eg hadde mista den ned ein gang, og den ikkje ville fungere (kom bare bakgrunnslys, ikkje mld "tast inn pin") Kakka eg den "forsiktig" i ein stol. Resultatet var at displayet mitt tok kvelden.

Då blei eg litt irritert. Gjekk bort til vinduet (eg var i tredje etasje, under meg var det mur) og kastet telefonen hardt ned.

No ligger den fortsatt der, etter å ha plukka den opp og herpa den litt til.

Alt skjedde spontant og utan kamera til stede.

Beklager.. :p

Lenke til kommentar
Du kan ta den med til en gate hvor det er mange mennesker så later du som at det er noen som ringer. Når du later som du snakker med en person hisser du deg veldig opp å blir så sur at du kaster den i bakken mens alle ser på

Genial idé! Det bør være en plass med mye folk, f.eks en ute kafé på en lørdag med fint vær. Det bør også være mulighet å gjemme den som filmer, slik at folket ikke fatter mistanke. Telefonen ringen og du prater en stund, så blir du drit forbanna og roper høy til telefonen så kaster du telefonen i bakken, sparker på den, plukker den opp og slår den mot noe og som avsluttning kaster du den (hvis det er en ute kafé på en brygge så kaster du den i havet). Det bør være 2 stykker som filmer, en som filmer deg og en som filmer folks reaksjoner. :D:lol::D

Lenke til kommentar

Bare å begynn å ver fantasifull igjenn:

Min Motorloa T720 er snart klar til å vrakast.

Med mindre forbruker-rådet er magikere og greier å overtale Telehuset til å oversjå fuktskadene (den har no ikkje vore i kontakt med vatn. Bare div fukt.)

Lenke til kommentar

ikke laaaange samtaler?

hehe.. din funker jo fortsatt

ladet den opp.. ringte noen 1time etterpå.. 20sek ut i samtalen: skrues av!

men når jeg slår den på er batteriet fortsatt fult.. men kan ikke ringe, for da

blir det "tomt" :lol:

kan ha den på lenge etterpå.. også sende maaaaassse mld :lol:

ringing funker ikke lenger.. hvorfor tror dere at jeg skal kjøpe meg ny mobil? :)

(se annen topic ("Kjøpe ny mobil.. vanskelig valg dette"))

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for å sette den i ramme og glass.

1.Legg den under hjulet på en busslastebil.

2.Plukk opp den flate mobilen.

3.Skaff en ekkel ramme på nille eller noe slikt.

4.Sett "Mobilen" inn i ramma og heng den opp.

5.Pass på, slike bilder kan være støtende på andre. :D

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal gjøre slutt på lidelsene til den stakkars telefonen. Nå har den ligget skadeskutt og alene under åpen himmel lenge nok :lol:

Pusle sammen telefonen så mye som mulig, finn frem kamera, lim den fast på skinnegangen et sted togene har skikkelig fart og nyt slow-mo etterpå :yes:¨

...men jeg tror ikke det blir igjen særlig mye å ramme inn :lol:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

displayet (3310)var det første som forsvant då eg ga telefonen et lite kakk mot en stol.. :p

Fikk brev fra forsikrings-selskapet mitt, dei ville at eg skulle sende telefonen inn til dei.

så den blir ikkje drept. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...