ander Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 har du utstyret så kan vi lage filmen..u-3310 hørtes ganske kewl ut da.. må bare få inn litt historie også da.. nokon som er flinke med 3dstudio ol. slik dei kan lage ein film om nokon som bur inne i telefonen? så har eg telfonen som vi kan schprenge! men, eg heller meir og meir til salg på qxl.. har ein del utstyr til telefonen, så er eg no blitt budt 200kr bare for displayet.. =) Hva er vel 200 kr i forhold til en saftig Oscar? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 hahah, jeg solgte displayet til min gamle 3310 for 35kr Men enig, hva er vel 200kr, mot en oscar Lenke til kommentar
ktt Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Utstyrsliste: 1 stk mikrobølgeovn 8 stk SVÆRE Kinaputter (fås kjøpt i sverige) 12 Stk Lyspærer 1 stk gammel 3310. 1 stk strålevern (kjøpes på grefstad) PS: de har alt! Fremgangsmåte: Legg mobilen midt i mikroen Og omring den med lyspærene. deretter skrur du microen på fullt (ikke lukk døra) Så gjør du klar en seriekoblng med Kinaputter. tenn på, hiv dem inn og lukk døra (fort) sett deg bak strålevernet og nyt tilintetgjørelsen ! Konklusjon: BANG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hmm, micro = ok kinaputter= har eit kruttrøyk batteri som kan demonterast om ønskeleg (25skudd) lyspærer=er fullt muli å få tak i men, går ikkje an å starte microen uten å lukke døra da, trur eg.. må vel kansje knuse døra da.. lol Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du kan få mye bra tips om hvordan herpe saker og ting i microen dersom du ser på xltv på nrk2. De har prøvd ut både lyspærer og kinaputter og ikke minst, rotter... Og til deg som spurte om hvordan du får kinaputtene i microen, du tenner først på kinaputten og hiver den raskt inn i microen. Deretter smeller du lokket noe sabla fort igjen, starter microen og flytter deg vekk fra microen (dette punktet er kanskje det viktigste). edit: Å knuse lokket i microen for så å starte den er en veldig dårlig ide... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 ok, men eg bare lurer, kva skjer viss eg knuser ruta, for så å starte microen? nokon som har erfaringer? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ok, men eg bare lurer, kva skjer viss eg knuser ruta, for så å starte microen?nokon som har erfaringer? Tja, du kan jo alltids prøve... Tror ikke du vil merke noe spesielt, men når du blir større og får lyst på barn kanskje du vil angre på at du gjorde dette.... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 du bør i allefall unngå mikrobølgene (de kommer til å få hånda (eller andre deler av kroppen) til å koke... Det gjør no så [sett inn favoritt banneord] vondt ) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hmm, hørtes ikkje ut som om dere anbefalte det nei.. skal prøve å halde meg vekke, sjølv om utforskertranen er litt til stades.. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ha på deg hansker med blyplater i (isolerer mot stråling), så går det nok (kanskje) bra Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Når det gjelder det "knuse-døra-i-micron-for-så-og-starte-den" prosjektet, ser jeg for meg fire scenarier, hvor det siste er det mest usannsynlige og er egentlig kun tatt med for sammenligningens skyld: a) Du får store brannskader på kroppen som følge av den høye strålingen. Du fraktes omgående til nærmeste sykehus, men må leve med kreft som en del av hverdagen heretter. B) DNAet i kroppen din forandres og du vil ikke lenger ha muligheten til å få barn. c) DNAet i kroppen din forandres, men du får likevel barn en stund etter micro-"ulykken". På fireårsdagen til barnet ditt ser du bekymret på når den leker rundt i stua. Ungen løper mot stuedøra, men bommer og treffer veggen i stedet. Enda mer bekymret blir du når dette gjentar seg gang etter gang. d) Det skjer ingen store forandringer på kroppen din etter micro-hendelsen, bortsett fra at du får deg en stor latter. Lenke til kommentar
tjommi`n Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 JEG HAR Nå SETT MEG NøTT TILL OG SLÅ ALARM!!!.........AAAALAARMM! Til dere som har brukt av deres dyrebare fritid til fundere på spørsmålet hvordan starte micro uten å lukke døra. BEKLAGER! Jeg kom med en feiltagelsetil og hoppe over det pungte der du skulle lukke døra IKKE! Sitat meg selv tenn på, hiv dem inn og lukk døra (fort) UNSKYLD!!!!! ----------------------- ::////////::::::::::::::::: :::://::::::::::::::::::::: :::// jOmMi`n har talt Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 JEG HAR Nå SETT MEG NøTT TILL OG SLÅ ALARM!!!.........AAAALAARMM! Til dere som har brukt av deres dyrebare fritid til fundere på spørsmålet hvordan starte micro uten å lukke døra. BEKLAGER! Jeg kom med en feiltagelsetil og hoppe over det pungte der du skulle lukke døra IKKE! Sitat meg selv tenn på, hiv dem inn og lukk døra (fort) UNSKYLD!!!!! ----------------------- ::////////::::::::::::::::: :::://::::::::::::::::::::: :::// jOmMi`n har talt Laget du deg et nytt brukernavn bare for å fortelle oss dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Du kan sende den til G. Bush og skriva avsender som følger; Våre beste ønsker til deg ! Mvh Saddam Hussein Osama Bin Laden Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 1. Skaff deg jobb i det hvite hus. 2. Stikk på søppelfyllingen og skaff en microbølgeovn eller noe annet isolerende. 3. Kjøp så mange store fyrverkeriraketter du kan stappe inn i boksen og samle dem i en felles lunte. Legg så 3310en innni. (gjør ingenting om du stapper litt krutt, kinaputter eller napalm inni. Gjør som det behager.) 4. Kjøp deg en enveisbilett ut av landet. 5. Stikk boksen under sengen til George W. Bush og tenn på. (lunten bør være lang nok til at du går klar av eksplosjonen) 6. Sett deg på flyet og nyt medieomtalen.......... Nuff said! Ps. Plutonium hadde også vært artig å ha i eksplosjonen, men er vanskelig å oppdrive pluss at du sannsynligvis ikke ville komme deg vekk i tide. Pss. Pluss at USA sannsynligvis ville sende A-bomber på hvert eneste land i verden etterpå............ :wink: En ærverdig ende for en trofast telefon!!! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kan prøve å smelte den med en hårføner eller varmepistol... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 beste til nå er jo ubåt filemen da Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 så noen som ville skyte den med softgun. det kan jeg ikke anbefale, jeg skjøt min 3330 med luftgevær og det skjedde nesten ingen ting, bare ett knust deksel og litt ting som føyk av. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 beste til nå er jo ubåt filemen da Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå