tadcomp Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Få en kamerat til å kaste den opp da Ser for meg to personer. Den ene har en hagle i hånda og den andre en mobil. Ingen av den har rørt en hagle før, men personen med mobilen i hånda kaster likevel mobilen rett i været og personen med hagla sikter mot mobilen/personen og skyter. Det der kan ikke gå bra... vannvittig bra innlegg Send det inn som gullkorn til en av moderatorene... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heng den opp i ett tre etter en hyssingstomp og så hamrer du løs med et balltre Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heng den opp i ett tre etter en hyssingstomp og så hamrer du løs med et balltre Den var ganske bra... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 hmm, korleis skal eg få til å feste tråden da? skal eg ta ei borremaskin og borre tvers gjennom? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Send den opp i været med en nyttårs rakett!! Må være en ganske stor rakett da.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hmm, korleis skal eg få til å feste tråden da?skal eg ta ei borremaskin og borre tvers gjennom? Ja, ta borremaskinen og borr et hul igjennom et stykke over skjermen Lenke til kommentar
Budull Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 blir teit da.... lag heller noen morsomme klipp.. legg mobilen i en MEGET motstandsdyktig vanntank, med et gjennomsiktig kikkehull. Så sprenger du den med dynamitt, skikkelig ubåtimplosjon. kall filmen "U-3310" *krever litt utstyr og arbeid da... Lenke til kommentar
Duppsko2004 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hmm, korleis skal eg få til å feste tråden da?skal eg ta ei borremaskin og borre tvers gjennom? Ja, ta borremaskinen og borr et hul igjennom et stykke over skjermen Nei, ikke gjør dette. Da er det ikke sikkert den virker mer... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 hmm, korleis skal eg få til å feste tråden da?skal eg ta ei borremaskin og borre tvers gjennom? Ta av dekselet, både foran og bak. Knyt tråden strrrramt i rundt telefonen, sett så på dekselet igjen. Ready2Rumble!!! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du kan også ta å slippe en bowlingkule på den..... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 bare film det og legg det ut på en web side unasett hva du gjør-... du kan jo kombinere Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Apropos det med å bygge inn i grunnmuren til huset så vet jeg ikke om jeg ville gjort det.. Kunne tenkt meg å ha en litt mer stabil grunnmur enn nokiatelefoner.. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 dra til sverige og kjøpe masse tigerskotts og paaang! eller kjøp en softgun og start firing boy! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Apropos det med å bygge inn i grunnmuren til huset så vet jeg ikke om jeg ville gjort det.. Kunne tenkt meg å ha en litt mer stabil grunnmur enn nokiatelefoner.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du kan dyppe den i bensin og parafin. deretter fyller du den med rent svovel. så tenner du på, legger den på gata og står å skriker som en annen galning om at telefonen din brenner Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Likte best det forslaget med å lime den fast i gaten. Bruke sement eller no sånt og lime den fast et sted der det passerer masse mennesker og sefilme folk som prøver å ta den opp.Er du heldig bli den kanskje liggende en god stund. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Få en kamerat til å kaste den opp da Kaste opp som i å svelge den og så spy? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Bare glo på den lenge nok, så detter den frahverandre. Nokiaer pleier å gå i stykker bare du ser på dem. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 blir teit da.... lag heller noen morsomme klipp.. legg mobilen i en MEGET motstandsdyktig vanntank, med et gjennomsiktig kikkehull. Så sprenger du den med dynamitt, skikkelig ubåtimplosjon. kall filmen "U-3310" *krever litt utstyr og arbeid da... Det blir fett Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 har du utstyret så kan vi lage filmen.. u-3310 hørtes ganske kewl ut da.. må bare få inn litt historie også da.. nokon som er flinke med 3dstudio ol. slik dei kan lage ein film om nokon som bur inne i telefonen? så har eg telfonen som vi kan schprenge! men, eg heller meir og meir til salg på qxl.. har ein del utstyr til telefonen, så er eg no blitt budt 200kr bare for displayet.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå