radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 vær så snill og filme det uansett hva du gjør... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 kast den høyt opp og skyt den med hagle........ Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 kast den høyt opp og skyt den med hagle........ du må kansje bruke et par forsøk hvis du ikke er like god som ludvig så test microbølgeovnen i stedet Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Putt den i en leirdue-utskyter... pakk den inn i to papptallerkener, og voila! Ca like stor og tung som ei leirdue... Lenke til kommentar
ajoa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Last ned anerkistenes kokebok på Kazaa, her skal du kunne få noen tips om hvordan å sprenge den viss det blir tema. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg stemmer for den skyt i stykker saken...helst med slikt slowmotion kamera,.. og vanlig rifle Slike slow-motion kamera er sinnsykt kule. På ntnu har dem hatt et prosjekt sammen med forsvaret hvor de har skutt prosjektiler i stor fart mot tykke stålplater av forskjellige kvalitet. Og de brukte et sånt slow-motion kamera til over en million kroner som lagde noen vanvittig kule bilder! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 se hvor langt du kan kaste den.. eller lek gris med en venn.. dere står ti meter fra hverandre.. kaster mobilen fra den ene til den andre.. den som mister den.. får en G.. og så R osv osv osv.. så er det om å gjøre å se hvem som vinner.. dere, eller mobiledn. Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Lim faenskapen fast i gata... paa fortauet! Husk aa fylle den med lim slik at ikke dekselet sitter limt fast og resten av mobilen er loes! Og ikke spar paa limet. Film folk som proever aa plukke den opp Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Putt den i en leirdue-utskyter... pakk den inn i to papptallerkener, og voila! Ca like stor og tung som ei leirdue... Helt engig. Har også noen mobiltelefoner, laptops og skjermer som skal få smake noen blykuler (er vel bare stål nå )fra hagla Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Putt den i en leirdue-utskyter... pakk den inn i to papptallerkener, og voila! Ca like stor og tung som ei leirdue... Helt engig. Har også noen mobiltelefoner, laptops og skjermer som skal få smake noen blykuler (er vel bare stål nå )fra hagla Jada, gå foran som noen miljøsvin dere. Noen anelse om hvor mye giftig dritt det er i mobiltelefoner og alt det andre dere sitter å knoter med? Nei, lever deffekte elektroniske komponenter tilbake til forhandler sier nå jeg, så slipper vi kanskje å oppleve at golfstrømmen blir borte pga global oppvarming og Norge bukker under i en ny istid. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 oj så sint da...Trukke golfstrømmen blir borte av og skyte en liten mobiltelefon assa. Litt uskyldig moro. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eller du kan dissekere telefonen, skru fra hverandre hver eneste del du klarer, og så prøver du å sette den sammen igjen... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eller du kan dissekere telefonen, skru fra hverandre hver eneste del du klarer, og så prøver du å sette den sammen igjen... Det var faktisk det beste forslaget hittil. Husker når jeg var liten. Noe av det morsomste jeg visste var å dissekere elektroniske apparater. Egentlig fortsatt like morsomt... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Mulig jeg ødelegger moroen her, men du kan jo prøve å kaste den oppi en konvolutt, og sende den til meg? (jeg betaler selvsagt frakt, og kan eventuelt sende tilbake en annen gammel telefon du kan ødelegge... ) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 NY IDÈ: Ta av dekselet, finn fram en sprit-tysj - skriv noe i denne duren "oppsøk lege", sett på dekselet og putt den i en konvolutt sammen med noe hvitt pulver. Send den til noen som fortjener det - eller noen du ikke kjenner - og selfølgelig film det... (sikkert best å legge den hoss naboen eller noe) P.S. ikke prøv dette på hjertesyke eller eldre... Lenke til kommentar
Budull Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 NY IDÈ: Ta av dekselet, finn fram en sprit-tysj - skriv noe i denne duren "oppsøk lege", sett på dekselet og putt den i en konvolutt sammen med noe hvitt pulver. Send den til noen som fortjener det - eller noen du ikke kjenner - og selfølgelig film det... (sikkert best å legge den hoss naboen eller noe) P.S. ikke prøv dette på hjertesyke eller eldre... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 har allerede skrudd fra kvarandre ein 3310, tatt av displayet og dinna luka bak med antenna.. meir er ikkje morosamt.. den funker fint den eg gjor det på... det å sende den i posten/selge den er uaktuelt, det er ikkje morosamt.. kansje legge den i postkassa til ho Berit Riise sammen med kvitt pulver? neida! bare kødder.. , ikkje kom med han staff å saksøk meg! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 kast den høyt opp og skyt den med hagle........ du må kansje bruke et par forsøk hvis du ikke er like god som ludvig så test microbølgeovnen i stedet Få en kamerat til å kaste den opp da Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Få en kamerat til å kaste den opp da Ser for meg to personer. Den ene har en hagle i hånda og den andre en mobil. Ingen av den har rørt en hagle før, men personen med mobilen i hånda kaster likevel mobilen rett i været og personen med hagla sikter mot mobilen/personen og skyter. Det der kan ikke gå bra... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Få en kamerat til å kaste den opp da Ser for meg to personer. Den ene har en hagle i hånda og den andre en mobil. Ingen av den har rørt en hagle før, men personen med mobilen i hånda kaster likevel mobilen rett i været og personen med hagla sikter mot mobilen/personen og skyter. Det der kan ikke gå bra... vannvittig bra innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå