Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dotter i ørene under flytur

Gjest Guest_Pilot_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Pilot_*

Skal ut å fly snart igjen. Og har det samme problemet hver eneste gang.. Jeg får så trykk/dott i det ene øret. Det gjør så jævlig vondt. Det nytter heller ikke å ta det gamle trikset som å holde seg for nesen og blåse den ut.. (det funker rett og slett ikke) Noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre for å forebygge at jeg får dotter i ørene? Noen jeg kjenner sa at jeg burde prøve å ha ørepropper i ørene? kan det hjelpe?

Noen som har erfaringer og sliter med samme problemet som kan komme med noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med det samme, bare i begge ørene.

Å blåse ut kan være skadelig da trommehinnene kan sprenge. Jeg skjønner hvilken smerte du går igjennom, og det er rett og slett utrivelig.

Jeg får disse smertene når jeg flyr lange distanser ergo at man er høyere opp i luften.

For min del hjelper det litt med tyggis, det demper endel. Ellers kan du jo prøve smertestillende?

Lenke til kommentar

Tråden stenges da den ikke oppfyller kravene til gjesteposting:

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...