Gå til innhold

Skal du ha God of War CoO?

Kennet_H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg varmer opp med GoW I og II jeg :thumbup: Er første gang jeg spiller de nå og er sykt fornøyd med de. Er ferdig med GoW I og tror jeg er cirka halvveis på GoW II :)

Hehe, ja, det er syyykt bra spill! Pløyde gjennom de på denne tida i fjor etter å

ha blitt anbefalt å prøve de.

Nå er de jo om mulig enda kulere med 1080p oppskalering og bra anlegg! :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte fra her. Har kjøpt 2 ps3 spill der før og blant annet uncharted som jeg fikk en god stund før alle som hadde kjøpt det fra VG+

to spørsmål: er det ingen region problem med psp spill? (psp kjøpt i norge med psp spill kjøpt i USA) og får du da ikke moms/toll behandling når du får den i posten siden du bestiller fra utlandet eller merket de det som gift og under en bestemt pris?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Wow nice pris. Kjøper lett av 3busymen igjen.. har gjort det flere ganger før. Litt kjipt det er 15$ porto. :\

Har god erfaring med 3busymen jeg også. Eneste jeg savner er muligheten til å få den tilsendt med litt kjappere fraktmetoder, så derfor bruker jeg som oftest Kolinb. Har sendt melding til kolinb og spurt om når han legger ut preorder på dette så får jeg se. Spilte GoW1 i 5 timer i går, ikke så veldig mye igjen, så skal jeg bare spille ferdig GoW2 før jeg setter i gang med CoO. Dette kan bli ei herlig helg :p

Lenke til kommentar

Prøve demoen istad og har ikke spilt serien der enda og det skal jeg gjøre nå. Var genialt bra spill. Er vel ikke så lurt å spille det til psp uten å ha spilt de som kom på ps2? Sliter med å komme meg videre med å slå det store beistet i begynnelsen av demoen. Noen tips?

Lenke til kommentar
Prøve demoen istad og har ikke spilt serien der enda og det skal jeg gjøre nå. Var genialt bra spill. Er vel ikke så lurt å spille det til psp uten å ha spilt de som kom på ps2? Sliter med å komme meg videre med å slå det store beistet i begynnelsen av demoen. Noen tips?

Det gjør nok ingenting ettersom handling i PSP spillet skjer før både GoW 1 og 2. :thumbup:

Tips:

Dodge sideveis for å unngå flammeangrepet hans, dodge bakover for å unngå tyggeangrepet. Peis til han etter at han har angrepet. Når den svimer av går du bort til den store søyla som ligger på gulvet, trykker O, og moser den i øyet hans!

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Det gjør nok ingenting ettersom handling i PSP spillet skjer før både GoW 1 og 2. :thumbup:

Tips:

Dodge sideveis for å unngå flammeangrepet hans, dodge bakover for å unngå tyggeangrepet. Peis til han etter at han har angrepet. Når den svimer av går du bort til den store søyla som ligger på gulvet, trykker O, og moser den i øyet hans!

Det skal prøves nå! Hmm, skal muligens bestille nr.1&2 fra play.com til 160kr stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...