Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg er på leting etter en emblemfri grill til min Golf II 90 mod, men alt er så dyrt. Har vel nesten ikke sett griller til under 600 kroner, og med frakt i tillegg blir dette litt for dyrt for en billig bil. Noen som veit om et sted jeg kan få det billigere? Endret 21. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har ikke sett det veldig mye billigere selv, dessverre... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Husker ikke om det er noen stor prisforskjell på om det er 2-, eller 4-lykters emblemfrie griller, men du skal jo ha 4-lykters (ref: Annen tråd du har) Dersom det hadde vært 2-lykters hadde jeg vist hvor de er så billige som 300kr. Du kan jo alltids finne brukt Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 De doble lyktene haster ikke så mye som en grill, så en med enkle går fint som midlertidig løsning.. Den grillen jeg har nå ser ikke ut.. Hvor har du sett de til 300 Sigen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) De dobble lyktene kommer jo sammen med ny grill De jeg har sett var hos en av nettsjappene det ligger link til i sticky'en her på forumet, husker ikke helt hvilken det var i farten, har heller ikke tid/ork til å se igjennom alle akkurat nå Forresten; Hva er det som er så fælt med den grillen du har nå? Alt etter hva det er, så kan det kanskje fikses ganske billig som en midlertidig løsning Endret 28. februar 2008 av sigen Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Har hatt en gjeng med unger som har pelt av VW-emblemet mitt.. Det ser ikke ut.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nytt emblem koster jo et slikk og ingenting, kan plukkes fra en hugger eller whatever, eller skaffes nytt hos Møller (selv med blodprisene deres tror jeg det er overkommelig, det er ikke ALT som er dyrt der) Det jeg ville gjort; Drit i emblemet til du skal kjøpe deg ny grill allikevel, eller skaff deg nytt emblem til du skal ha ny grill Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) har en mattig emblemfri liggende. er knekkte klipsfester oppe på den. 150kr så er den din. jeg festet den med strips. ser ikke stripsene med panser lukket:) Endret 9. mars 2008 av Hullsag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå