lars-frr Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei .. Kjøpte meg Klipsch promedia 5.1 for en tid tilbake og knakanes godt fornøyd med de. Fra før av hadde jeg Creative dts 2500, jeg fikk meg da et realt sjokk når jeg wattet opp klipschene hørte forskjellen.. Men nå syntes jeg at subben ikke er like kraftig,,, vet ikke om det er bare meg (mest sannsylig)Men jeg lurer på om det er mulighet for at subben kan miste effekt,,, Har noen isåfall samme problem Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Sub'en vil nok aldri miste effekt untatt hvis den er ødelagt da selvsagt. Nye høyttalere må kjøres inn i noen timer og dette kan du høre på lyden hvis du er passe god, men effekten blir nok den samme. En annen ting er at hvis du er vant med mindre høyttalere/sub fra før så vil det høres litt brutalt ut første gang du spiller med nye større høyttalere. Kanskje det bare er ørene som spiller deg ett puss???........ Lenke til kommentar
Davidlyd Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 elementet kan forandre litt karakter etter en stund, særlig ved bruk av bassrefleks-kasse. Men jeg tror ikke dette skulle være mulig å høre i den grad du nevner. Og tror ikke forandringen er såpass markant. Har du flyttet på subben i det siste? Mvh Davidlyd Lenke til kommentar
Metz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nye høyttalere må kjøres inn i noen timer og dette kan du høre på lyden hvis du er passe god, men effekten blir nok den samme. noen timer holder ikke alltid.. å spille inn sub'er kan være ganske vesentlig for framtidig kvalitet. 12"eren jeg har i bilen blei jeg anbefalt av brl å spille inn i over 20 timer, gjorde jo såklart det. og mmmmm digg lyd nå :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå