fanoftheflyers Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hva er best? Har spilt Tactical Ops og syns det er fett som bare det. Har kun prøvd CS en liten stund. TO bygger jo på UT-engine, så det er vel bedre. Eller? MH Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 TO er ikke lamer-vennlig... :wink: Vel, TO er bygd på en mere stabil motor... CS er bygd på piss ustabil motor. På TO kan man ha to primære våpen, i motsetning til ett på CS. CS har penere skins og modeller. Har bare prøvd beta1.2 av TO, men allikevel... Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 er lei cs, det er passivt deffespill som "belønner" camping og sniping, men jeg har ikke spilt det andre Lenke til kommentar
haZe Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 TO er ganske kjipt synes jeg. Animasjonene er litt sånn... ja... rare osv. Foretrekker nok CS Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Animasjoner til spill basert på unreal motoren er ett h*******(unnskyld uttrykket men det er så pass gale) + at nedcoden til Tac Ops er elendige...og en oppdatering av den vil ta lang lang lang tid men kanksje eg får lagd ett brett som vil følge met det offisielt :smile: [ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-01-13 13:51 ] Lenke til kommentar
Toa Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Mekk et brett i "norske" omgivelser. Utrolig hvor mye fett en ser når jeg går gjennom smugene her i Bergen. Hehe. Her trenger man ikke kasser for å finne seg gjemmesteder. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Vurderte istad å lage gården eg bor på, som map til MaxPayne eller sånt... Hadde vært litt kult... (Noen gamle rønner, jorder, og skog i kanten... Sniping!!) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 tja TO-stavanger kunne ha gått men det vile ha krevt såpass mange nye texturer og arbeid at da eg ville ikke hatt tid til å gå på skolen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå